2012. december 29., szombat

Egy utolsó 2012es post~

Gyorsan irok még valamit  ebben az évben...Tudjátok..zavaros minden..nem részletezek semmit,csak nem tudom miért nekem kell érezni,jelezni,utalni,de ezt nem fogom részletezni... e-le-gem van..de majd megoldódik,lassacskán.Remélem.

Nem is tudom hogy folytathatnám..Vele kapcsolatosan mérlegelgetek mindig,de szerintem nem szerelem,csak valamiféle vonzás,titok de nem az..Jól érzem ha ott van,DE én nem közeledek úgy,és azt a pici kis szócskát sem fogom megkérdezni ha rajtam múlik.sőt senkivel,én nem közeledek,aki érezne valamit,az előbb-utobb ugyis piszkálná csőrét és megkérdezné nem? én meg nem szórakozok senkivel,adom magam ahogy szoktam,és ha odáig fajulna,vagy érezném akkor lesz ami lesz.De egyenlőre nem is gondolok bele,jó ez az élet uyg ahogy van..

Van tényleg egy IGAZI testvéri kötelékem,felülkerekedtem magamon,apu munkatársa is ugy szeret ahogy vagyok,mert nem vagyok komplett szerinte,mint apuXD,apuval megtaláltam a hangom,átértékeltem az életem,az embereket,levizsgáztam targoncából,vannak terveim,valakivel vagy egyedül egy jobb élet reményében,és sok jó ismerősöm lett,csak sajnos egy icipici szorongásom még mindig megvan,de talán elmúlik.Teszek érte,és nem hagyom..

Szilveszter ugy van,hogy ne mtudom..velük,nélkülük..? de közben gyula (uncsim barátja) elhívott volna hármasban kocsma kortúrát járni,tudja nem vagyok komplett:) Egyszer láttam,mondjuk akkor még egy minősithetetlen baráti társaság is ott volt,és én féltem tőlük..DE! ha más nem,én csak tudom,hogy az embert meg lehet változtatni,ugyahogy rossz ugyanugy jó irányba.Én úgy érzem,vagyis ahogy hallom viki csak jó útba tereli,és végre tanácsom megfogadva enged,és már lelkiznek is..és ez igy jó:) Szóval ha más nem,ő kap tőlem egy esélyt,hogy bebizonyitsa igenis más lett..nem érdekel az etnikum,a vér,semmi más..a belső a lényeg és az érzések..remélem tényleg megváltozott előnyére...de szerintem..meg :)

aztán egy két ember..akik baártoknak nevezik magukat..sokan akkor irnak ha csak bajuk van,másik le van húzva rolón..szerencsére ilyen ember nem sok van,és én irok is nekik,de előszeretettel inkább az ismerős szót aggatom rá,nem a barátot.

2012es év elég szép részekre volt boncolgatva,volt is minden mint a bucsuban..Ha lehetne sok mindent másképp csinálnék,mert az akkori szilveszter és a mostani már-már egy másik embert takar..ugyanazokkal gondolatokkal,lélekkel,de mégsem egy labilis személyt.Hanem engem,aki én vagyok.ami engem kiemel,amiért a rock lett az egyik nagy szerelmem,és aki fejestől ugrik dolgokba,segit másokon,és néha ha van ihlete művészkedik..

Kiváncsi leszek mit hoz ez a másik év..szépen,apránként,változik a világ is,remélem aki másnak fájdalamt okozott,vissza kapja^^ Kivánom...(félreértések végett: nem magamra gondolok,mert ami itt történt,egy része teljesen logikus)
Az a szivárvány megtelt színekkel év végére..nem kergetem,de apránként ha minden színt nem is látok,színesebb lett..Köszönöm.

az a vers meg tényleg jöööön,csak ne makarom elhamarkodni,ahogy semmit se....mindig mindig kap hozzá egy két sort,aztán lesz belőle valami...

Kellemes új évet mindenkinek,senki se szomorkodjon,minden jobb lesz egyszer:) Fura az élet,me ga sors is,de túl kell ugrani rajtuk,és teli vigyorral beleröhögni,ugyhogy közben nem áhátráluk meg=^^=

Yuki

Nincsenek megjegyzések :

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦