2012. december 24., hétfő

Valami..

Elöször is köszi mindenkinek,aki olvas :) Nem tudom,de nagyon gyorsan gyarapodik a statisztika,ami azt jelent ihogy olyan napi 40es látogató átlagom van,pedig mrá sehol sem reklámozok ezt az egész kócerájt..szóval akit érdekli,és idekattint,köszönöm mindenkinek:)

Valahogy ugy gondoltam,hogy irok olyanról,ami egy belső késztetés,ami a belső világom,de látván egyenlőre a statisztikát,látogatottságot,egyenlőre mellőzöm,kihagyom..Semmi kedvem ezen nyavalyogjanak mások,csak egyszerűen több napja egy este kipattant fejemből:igen,másabb.igen picit tényleg más volt az elmúlt 2 évben.de hogy mi,és mik vezettek idáig,egyenlőre figyelmen kivül hagyom a blogban..és egyszer majd lesz egy minden-minden,atól cettig körülirva folytatásokkal,aki régóta ismeri blogot és mik is történtek azóta ami 'érthető' volt..

És most vezessünk az Ezotériába át,amennyi fejlödtem és ameddig eljutottam önerőböl.Azt mondanom sem kell,hogy a fura dolgok nyomon vannak életemben,és én tuti nem vagyok hülye...tehát 100 nem képzelödök,de most nem is erröl van szó :)

Az egyik fontos dolog: December 21:
esküszöm ennyi blődséget életemben nem láttam..tucatszámra ment a túlélős dolog,pedig kezdetektől fogva nem erről volt szó..megpróbálom elmagyarázni.
A precessziós, 25800 éves ciklus váltásánál vagyunk. Ez egy lassú, fokozatos, alig észrevehető átmenet. Röhej, hogy miközben a csernobili atomerőmű, s cunami hatására a fukusimai is súlyosan megsérül, meg rekord méretű hurrikánok is jellemzőek voltam, meg újabb világválság stb, ezen nem is gondolkodik a többség... miért lenne egy 25800 éves folyamatnak valamiféle hirtelen (pl. 1 napos) váltása? Józan paraszti ésszel belátható, hogy nem tudhajuk az irányt egyértelműen: pusztulunk, vagy felvirágzunk, de a válasz az, hogy FOKOZATOS a folyamat :) és ezen van a hangsúly...hisz nem lesz egyik napról a másikra derült égből villámcsapásos sötétség,és mindenféle mendemonda..Valószínűnek viszont valószínű, hogy egyszerre történik spirituális felemelkedés, miközben mellékhatások: rekord súlyú cunamik, hurrikánok jelentek és jelentek meg az utóbbi pár évtizedben, valamint jelentős klímaváltozás (ezt a bejegyzést aki olvassa,és van 30 felett különösen érzékelik a saját bőrükön is, mert van tapasztalati összehasonlítási alapjuk szerintem:3). Még további legalább 20-25 év, mire lecsengenek a nehézségek, és a harmónia kezd felülkerekedni a világon..

És hogy mire alapozok? itt is sok mindent kellett tanulnom,vagycsak útána járni,és csillagászként megközeliteni egy dolgot:

Föld képzeletbeli tengelye 25800 év alatt egyszer körbeimbolyog. Ez alatt van egy pillanat, amikor a Földről nézve a Nap eltakarja Galaxis középpontját, ami egy fekete lyuk, egyben Galaxisunk szülőhelye. Az ekörüli évtizedekben nagyon minimális a fedés tökéletlensége: csupán szögmásodpercekről van szó. Ezért van ennek "felborzoló" hatása lelkileg is (felgyorsult élettempó, az emberek tudatosodása, vagy annak lehetősége sötöbö.), és a természeti erőkre nézve szintén, AZ UTÓBBI ÉS A KÖVETKEZŐ NÉHÁNY ÉVTIZEDBEN. (Hiszen évtizedeken át jellemző, hogy igen piciny a tökéletes Nap-Galaxisközéppont fedéstől való eltérés.)

Lehet elsőre kicsit bonyolult,netán hülyén fogalmaztam meg a lényeget...de a lényeg a lényeg..amik most alakulnak ki,és történnek dolgok,nem véletlenek!:) és én egy szinten van amit érzek is,nagyon sok furcsa dolog történik velem,körülöttem a világban..és ugy érzem nem véletlen..nem lehet egyszerűen mindent a gázhatásokra fogni,mert ennyit nem okozhat..és ha az ember mélyebben beleássa magát rájön^^ nem vagyok elvont,meg semmi ilyesmi,nem vagyok megszállott,de jó ha az ember tudja bőviteni a tudását :)

Egyenlőre ennyi,aztán majd jelentkezek:) /uj vers várható,egy búcsúemlék féleséggel,apránként irom,nem kapkodom el,ezt a diszanka versem olvasása ébresztette fel:)/

Boldog Karácsonyi ünnepeket mindenkinek,majd irok :)
Yuki~

Nincsenek megjegyzések :

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦