2012. december 31., hétfő

Még mindig valami

őő fogalmam sincs hogy kezdjek neki..itt a szilveszter,akármikor irok valamit,valami a forditottjára esik..mintha kiirnék valamit,és puff máris megváltozik minden..de mi is?

szombat,gyula játssza durcit,szegény lány kikészül.jönnek felemlegetések(mint minden mindenhol) és azért mert valamelyik spanja nem adott pénzt,nincs szilveszetert és máson kell levezetni.Oké...hétfő,1 liter jéger+6 dl vörösbor...felesbe megittuk,de viki ne mbirta XDvégülis elkornyikáltunk mindenfélét lordon keresztül,itt csücsül az asztalomon amiért suttyomba hangröhzitőt benyomtam,de még nem hallgattam bele..isten óvjon attól hogy felrakjam,bár ha hülyét akarok magamból csinálni..:D
 én meg mondjuk ugy hogy észnél voltam,nem hánytam hazakisértem,ott aludtam vele,mert azt üvöltötte senki se szereti,meg csak én XD haza se tudott volan menni,felügyeltem a kisasszonyt hiába vagyok én elvileg 2 évvel fiatalabb. :)
de hülyeséget csináltam..mindenesetre azért kolbászolok itthon,mert ez igy nekem msot jó,meg fordult a bili.iszok magamban mint az ökrök,de az se rosszabb ;)

őő..hülyeség..irtam neki.Olyanokat hogy elképesztő..persze nem kell rosszra gondolni,csak dicsértem,meg kb 80x leirtam hogy szeretem,stb stb,hallanni akarom,látni meg fel is hivom telon.....ezek nem komplett dolgok és esküszöm nem voltam normális! vissza néztem már amiket facebookon alkottam,de reggel pislogtam kettőt..persze visszairta hogy ő is,meg lüke vagyok,aranyos,igy szeret,stb..nem tudom miért őt találtam be,és nem értek már semmit..vagy nem akarok? nem,nem erről van szó.

Elivel még  ma délután beszélgettem nagyon-nagyon sok dologról..tudtunk volna tovább is,de kényszerült menni,amihez semmi kedve ne mvolt,inkább hülyültünk-lelkiztünk volna :) Ő is megmondta,hogy szerinte én nem vagyok őbelé szerelmes,csak valami támaszt keresek,de közben visszaránt hogy nem tudnék valamiért szerelmes lenni belé úúúúúgy..de én pedig nem tudom..valami fog,valami taszít..mintha minden egyes lélegzetvétellel fogyna belőlem valami...csak nem tudom mi.én ezek után amit alkottam hajnalba nem keresem,ha ő fog okés,de tartani fogom magam..hülyeség ahogy van az egész..nem értek semmit,viszont valami irtozatosan szánalmas az egész ami itt folyik..ask-on valaki kérdezett,hogy hogy vagyo kszerelem dologgal..tényleg azt tudom mondani,hülyeség..ha az ember tök jól megvan,és nem érdeklödik senki iránt,1000x könnyebb minden.aki megrögzötten szerelmes,vagy naponta szerelmes,vagy ugy keresi a szerelmet,mint éhes cigány a kenyérdarabokat,az pedig valami elől menekül..erre már rájöttem..

meg az egészre.istván névnapot ünnepeltünk a héten apuval és a munkatársával(aki emlitettem elözö bejegyzésből csip,stb)hát olyanokat hallottam hogy na..persze férfiak nőket szidják,nők meg férfiakat,de mégis megtörtént esetek..nem tudom melyik fél a tiszteségesebb,de szerintem egyik sem.az meg másik,hogy normális nő kevés van,mindenkiben van egy szinten ketyi.(még mindig tisztelet a kivételnek)

regényeket irok pedig mindent tudnék tágabban értelmezni..,lassan 2013..haladunk az évekkel,de nem tartunk semerre.a világot még mindig korcsnak látom.változtam,de attól függetlenül ezen a parányi bolgyon a normális ember kevés,de igy most egyenlőre minden tökéletes..csak ezt az egy icipici szálat el kéne varrnom,mert esküszöm az örületbe kerget,és mérgezi apránként lelkemet.a szívem meg csak egyre kisebb,kisebb és kisebb lesz.

Szemét dolog lesz,de nem tudom sehova se tenni..ha ir,irjon,de különben elfelejtem..nem tudom mi ez,de viszont kihasználni se akarok senkit,márpedig belülröl olyan-olyan az egész..ahogy apu mondta:
'3 méter távolság.minden nőt viccre kell venni,különben ha beleszeretsz,elveszted az eszed,és ott a baj.vegyél mindent humorról,az ugyis megy,de majd te is rájössz hogy normális nő kevés van.kiben nagyobb ez a kehe,kiben kisebb.'

3 méter.aztán ugyis elöbb-utobb borul valami mert én nem ő vagyok.hiába logika,a humor,és a többi. a vajszivűség valami egyedi sajátottság lehet..Mostanában D-n is gondolkodok..nem szerelem az se már,de jobban ismerte humoros oldalam,meg egy mási krészem..az egy kicsit másabb fejezet volt,de mégis örülnék akár egy normális beszélgetésnek már:)egyszerűen tényleg az lenne legjobb,aki ugy ismert tudna tanácsot adni mégis mit tegyek,vagy csak elhülyülni..ezeken tényleg sokat gondolkodtam,de kényszer nem vitt rá,hogy ezt blogbejegyzésben velősen taglaljam.ki vagyok,mi vagyok,minek ennyi istencsapása?mi vagyok én,mi a franc közöm van egy másik dimmenzióbeli kapcsolatra többek szerint?Mi a t**mért jön többször is,nem egy embertől hogy isten szeme rajtam van meg dolgom van?mint egy kis apró hős...Nem vagyok skizofrén,de lassan tényleg kezdem narutonak érezni magam..képektől meg minden egyébtől..és ez a szint,hogy talán besokalltam picit:)csak azt se tudom mi mit jelent,a miérteket meg pláne nem.Nem bírom.begolyózok,viszont semmi más nem kell,pusztán barátok,akik támogatnak.

Aztán lesz ami lesz elöbb-utobb..undorom van a régebbi énemtől.2013..remélem elhozol sok választ,és eltörlöd a régi yukit,aki egy ótvaros nyomoronc volt.Válaszokat szeretnék már,semmi mást.

Meg egy csöppnyi megértést.olyan barátságot,ahol nem csak a másik probléma a lényeg,hanem sajátunk..ahol nincsen monotonitás,hanem szabad emberek,akin öszinték,és tényleg igazi barátok,mert ismerik a másikat.semmiféle monotonitás..Meg egy csöppnyi szeretet..

De semmiféle kavarodás.Érzések terén nem akarok olyan lenni mint apu,bár érthető miért gondolkodnak igy.az erkölcs el van kurvulva.Szebben nem tudom megfogalmazni,de hiszek abban a 20%ban :) csak ritka,mint a fehér holló..

Hosszú lett,hosszú lett..ne haragudjatok.Lehet a gondolatokat a bor,vagy még a tegnapi részegség hozta ki,vagy csak ez már bennem van egy ideje..passzolom melyik..

mindenkinek még egyszer buék,szeretlek titeket :)

Yuki

2 megjegyzés :

Névtelen írta...

Hey. Látom nehezek a dolgok...
Legyen akár szerelem, akár köznapi élet. Lehet egy tanácsom? Lehet, hogy az előző miatt támaszt keresel, és emiatt érzel a valakik iránt szerelem féleséget, de az is meglehet hogy tényleg szerelmet érzel. egyetlen tanáccsal tudok szolgálni; NE SIESD EL! Gondolkodj el, mennyire jó barátod neked az illető, gondolkodj el, hogy mi történhet, ha később nem jön össze a dolog, hogy elveszíthetsz egy nagyon jó barátot. Csak akkor lépj -véleményem szerint- ha biztos vagy benne, hogy nem veszíted el mint barátot... Fontos, és magamból kiindulva tanácsolok, mert nem is olyan rég hibát elkövetve elveszítettem életem legszebb barátságát, mert azt hittem biztos vagyok a dologban, hogy az illető is biztos a dologban. A mai napig bánt, és olvasva a blogod, csupán tanács, hogy más ne járjon úgy mint én...
A barátságok megőrzése mindig fontosabb, mint h futó dolog miatt elveszítsd... szerintem :-)
Na nem pofázok sokat xĐ Csak sok sikert kívánok, 2012-höz annyit szolnék ; viszlát buzikám, szar voltál, 2013 lesz az emberek éve!
Számomra életem legszarabb éve volt xĐ
Illetve jó tanács; Ne keresd a miérteket, mert pont az miatt nem fogsz válaszokat kapni! ha nem keresed, maguktól jönnek. Tudom, egy idegen vagyok, nem kell hinned, de jómagam rájöttem már erre.. a válaszok akkor jönnek, mikor a legkevésbé sem gondolná az ember, mikor nem gyötrik a gondolatok;Miért? Hol, akár, mikor? Csak élvezd az életet, alakítsd úgy hogy ne bánd meg, és ne törd magad a múlton, azon úgysem lehet szépíteni, hacsak nem vonod ki a rossz emlékeket, és őrzöd azt, ami a szívednek fontos volt. Akkor mindenre szép emlékként gondolhatsz majd :-)

Talpra, depit el, bort le, mert nem segít, menj ,sétálj egyet, csodáld a természetet, örülj, hogy élhetsz, és légy azokkal akik neked fontosak ^^

Na jólvan, pofázok ,nem koptatom a klaviatúrát. elnézést :-D

Boldog Új Évet, hidd el, akiknek eddig rossz volt, most minden jó lesz.

Üdv,
egy pofátlan olvasó, M.

Yuki írta...

Hmm...köszönöm szépen,végre valaki aki érti miről pofázok,nem csak úgy levegőbe,és nem csaop a tipikus szöveg hangon jól esik:)

Ő..tudod,az van hogy fogalmam nincs..jó barát,szeretem,és valami egyszer vonz,egyszer taszít..szóval olyan is-is..és akárhányszor gondolkodok rajta,valahogy ugy érzem fogy belőlem valami..nehéz megfogalmazni,de az ember ezt érzi belül :)

2012..nekem is szar volt,sőőőt...az eleje elviselhető,sőt nagyon jó az első 2012es hónap,onnét megindult a szekér és jött minden aminek jönnie kell..akármilyen volt-nekem szép emlék,tehát semmi rossz nincs bennem,és én életem egy nagy szakaszának tekintem.sok köszönettel,nagyon sok-sok mindennel.

Miérteket nem keresem..na de,ne mtudom mennyire hiszel más dolgokban,de mikor folyamatosan álmodsz,és azok bejönnek ugyhogy 2 szót nem beszélsz vele,mikor fényeket látsz,hangokat tapasztalsz,és rájössz valahogy hogy ez megint ezért volt és tulajdonképpen érzed..elgondolkodsz..anno kerestem választ,probálkoztam,de spontán jön az egész..és kicsit hülyeség,de többször visszajön egy kép egy lövésről egy feláldozásról és egy maffiáról..zűrős. nem si tudom mirét jön ez igy,csak jol esik,hogy valaki érti miről ugatok,és casak jön :)

Boldog új évet neked is,ahogy olavsom nekem sem lehet könnyű életed,de sose add fel,minden okkal történik..lehet midne nszar volt,de bizva bizzál..ha meg akármilyen gond van,vagy érzed,tudom nem ismersz,nyugodtan rámirhatsz..igazából olyan vagyok hogy mindenkinek szeretek segiteni..akkoris ha kihasználnak..egyedi sajátottság:)

És még egyszer: nincs miért elnézést kérni..de tényleg ;)





 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦