2012. november 23., péntek

Fejezetek -újabb spin-off-

sajnálom, ha nem vagyok kéznél, ha szükség lenne rám,
már megbántam, de hidd el, tényleg nem minden az én hibám.
ugyanúgy emberből vagyok, én is elrontom,
de megpróbálom, a többi nem feltétlenül az én gondom.
szeretném, ha könnyebb lenne, csak fogadd el nem gondtalan,
egy másik világban élem napjaim, akár egy hontalan.
ugy sajnálom az éveket, úgy röstellem, hogy nem voltam ott,
nem talált gazdára a szomorúságod, csak némán hallgatott.
a szívem érzi... az agyam nem fogja fel,
hogy miért is válnak szét dalok, baj nélkül miért hallgatnak el.



Apránként..semmi nem derült ki ebből vikis dologból se,de ha kiderülne vállalok mindent..A felhőkröl is leszálltam,kell az hogy szárnyalj de elkell döntened hogy meddig is szállsz..Az élet a küzdelem,különbözö felvonásokkal vegyítve..Utolsó..végjáték.

Sétáltam,baktattam,megalázkodtam,sirtam,hülyét csináltam magamból.Kapaszkodtam egy amugyis halott lepke szárnyaiba,de nem egy halott emlékképekbe kell kapaszkodni,hanem saját magadba..felállsz,továbbmész,a többit meg rábizod a sorsra..Vagyis arra a sorsra,amit te magad irányitasz,a többi azon függ,merre alakul..Én nem tudom,igy nem is fogok mondani semmit.Vannak álmaim,amit valóra váltok.És az hogy aközbe hogy alakul az uton ki jön szembe velem,az már legyen a sors keze.

Mostanában sokat beszélgetek egy bizonyos személlyel,fejlődök és kezdem érteni a dimmenziókat az in és reinkarnációk dolgát.Maga a dolog elég érdekes.jó dolog,hogy valak ifigyel,jó ha valaki üzen,de ebből az égadta világon nem értesz semmit,mert a kirakósból még mindig nagyon sok darab hiányzik.Majd összerakod,de ahhoz időnek kell eltelni még..szóval ha kapok üzenetet jó,ha fejlődök tovább az is,aztán legyen aminek lennie kell..ugyis most már tuti hogy majd egy nap egy visszautaztást kell csinálnom..mert,ááá...de egyenlőre hagyjuk mindent~

azt se akarom Akárki-valaki utáljon,gyülöljön,megvessen..sosem irtam ugy,gondoltam ugy semmit sem,csak ezekből a megjátszásokból már elegem van..értelmetlen játszmák,értelmetlen bevágódások,értelmetlen álérzések..Lehet utálni,lehet szeretni,de sose voltam egy kárörvendő,mást eltaposó személy,akiről olyan véleményt kel lalkotni,vagy hogy fogalmazzak..az más,hogy másképp gondolkodok,érzek,nézek rá a dolgokra,de senkit se feketitek be..Nagynéném is megtehetném,de mig neki én vagyok a rohadt nem tudom mi (mikor semmi olyat nem tettem) nem tudok rá haragudni..mert ő ilyen..butácska,de szive helyén van..és szeretni még mindig jobb,mint utálni,gyülölni..az csak mérgez..

Tulajdonképp nem tudom mit hoz a jövö,mit kezdjek magammal,a dolgaimmal,de hát ugyis elválik..Szeretnék amit szeretnék,a jövö formálható,attól a bizonyos személytől azt is megtanultam hogy a jóslás relatív..mindig változik,te irányitasz,az csak egy adott dolgot mutat arra..ugyhogy végülis még mindig sok mindent nem tudok..de hozza az élet..undorom van magamtól,hogy most az életben elöször voltam önző..Nem,nem szabad,és ez nem én vagyok,szállj csak kék pillangó,messze,színesen,boldogan..kivánom :) a többit meg magam formálom ^^

Aztán holnap grenma-alvin-depresszió-tankcsapda kocnert *-* várom várom várom..remélem jó lesz,éjfélig tuti eltart :3 és..tualjdonképp időrendi sorrendbe azért végigsorolni dolgokat,a mostani életem fejezeteiből,ameddig elértem..
Köszönöm
Kago-Rosette,Fruzsi: Fontos meghatározó szereplője voltál életem kezdetének..rtl text 666,kago,első msn fiók,könyvtár,stb.. :) Csak bánom hazugságra épült az egész..kicsit bánt mai napig,pedig már 6 éve..pedig de jó lenne elbeszélgetni...

Sakura,(szandi) ez egy érdekes dolog..nem is tudom ez mi volt...Reménytelen szerelem irántam? És ha nekem fájt valami,kihasználtalak..de ez igy tul nyers,nem tudom.. végülis miután anorexiás lettél,akkor is melletted voltam,és kitartottam..talán már tul vagy rajta,sokat is változtál,de ez igy va nrendjén :)

Eli(Berii) Furcsa dolog,minden egy véletlenre alakulva,és tudom nem kell a múltot felemlegetni,de te voltál az akkori életem meghatározó szereplője..Mai napig fontos vagy,és nagyon jó,hogy mivel egymást nagyon jól ismerjük,könyebb átlátni másik helyzetét..itt is sok mindennek örültem,de sajnos volták szülöbeli gondok,szóval önkéntenes módon, nem önzőn,valahogy leléptem és továbbrepitettelek yamihoz..mai napig tartom,ez volt életem legjobb döntése,mert akkor kezdődött a lefelé gurulásom :) Mindenesetre mai napig örülök hogy igy vagy ugy,de talán még a barátság szint megvan..remélem..mégha távolodunk is a sors keserű irányitásai miatt :)


Emese: Végülis ez is myvipes kor óta,elivel együtt kisebb nagyobb megszakitásokkal..kicsit másabb vagy mint az átlag de ez igy tök jó :) volt pár év ami kimaradt,de egy nagyon nagyon jó barát lettél,és nagyon fontos az én icipici hülye szivemnek..örülök neki nagyon :)

akkor valódi életbe még köszönetet mondhatnék osinak,egyetlenegy fiu barátomnak az életben,mikro mgé tudtam suliba járni,bettusnak, vikinek aki testvérem számomra és anyám helyett anyám,másik szandinak aki rám volt utazva de mégiscsak,anett akinek a csókja elől kifutottam az soztályteremből 4.-es koromban,stbstb...mégiscsak emlékek :) És ugorjunk..

Volt itt még hitleres julcsim,szonja,nena...más fontosabb emberke nem jut eszembe..őket nagyon szerettem még,de közel sem azokat,akik itt helyet kapnak..
Yumi: Valószinű te se mskubizod a blogot,de nagyon fontos vagy..már kezdetektől,bár nem ugy alakult,ez inkább,apránként,fokozatosan..Néah falat emelünk,néha nem,néha egymás nyakába ugrunk,néha meg bebrummogunk..de próbálok más lenni,és nagyon nagyon szeretlek^^ fontos vagy a szívemnek te is..örülök ilyen embereket ismerhetek :)

Hafu,Dia: nem is tudom..alapjába véve is furcsa kapcsoalt volt,és azt hittem ez a szerelem..végülis te kérdezted me gazokat büvös szavakat,belementem..de ez inkább valami humorra épitett édesmázas románcokkal köritett maszlag volt..korház,stb nem ment,majd pofáraesés..végülis megértettem,mert ha hozzám került valaki korán,megijedtem és ellöktem..ezen változtattam,de ezt jónak láttam..ha valami nem jó,nem fogok kuncsorogni,megprobálok picit átbeszélni,de nem vagyok önző hogy magam erőltessem másra,inkább elengedem bármennyire fájjon is..és ez az elvesztés nem is volt véletlen..de azért a magad módján hiányzol lüke lány :)

Florence: Hol fenn,hol lenn..nem is tudom..Fura,de fogalmazni is nehezen tudok..Másabb volt mint Hafu,és itt éreztem valami mást is..valami megfoghatatlan akármit,amit nem tudok megmagyarázni.ezt a részt nevezném én igazából szerelemnek..Szép volt,csodás volt,mert tényleg..meg kellett volna erösödnöm,nem félni és nem falat épiteni.ezt is tudom ma már,és itt voltam egy picit elöször önző..utálok olyan lenni,aki kisajátitja másikat,olyan lenni mint egy rabszolgahajcsár..Undoritó..És itt is sajnálom,nem szeretek senkinek fájdalmat okozni :)

Végülis szép fejezetek,szép emlékek és megannyi dolog vár még..Addig is nincs hátra,csak előre..és hogy mi lesz 5-6 év mulva? Talán ujabb fejezetek..



Nincsenek megjegyzések :

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦