2012. december 8., szombat

Köd

Múlt héten irtam targoncárol,szerdán meg volt a hatósági gyakorlati vizsga is..Picit össze lettünk nyomorgatva,tehát több csapatot összedobtak,illetve aki kegyénileg vizsgáztak azokat is...Plusz 3 vizsgabiztos,persze izgultam,de összejött..Minden jól alakul bennem,de ezt az enyhe,icipici kis szorongásom még leakarom gyűrni valahogy,egyszerűen nem akarom picit jelen legyen,és nem targonca miatt..Zavaró,de nem hagyom magam többet legyengíteni,többé soha..

Beszéltem mult héten arról is,hogy ez a gyerekes játék nem jön be..Most is csak fokozodott,és őszintén szólva:ELEGEM VAN. senkinek nem vagyok játéka,hogy ha rossz kedve,durcizik a nagy semmiért,és engem kell betalálni,és játszani a sértödöttet,holott az égadta világon nem tettem semmit.Az ilyen minden csak nem barátság.Ha van ok,megértem és segitek,de ha csak rájön az illetőre a stikk és engem kell betalálni,holott én vagyok egyik legjobb barátja(Érdekes ugye? ;) ) akkor ne rajtam vezessen le semmit,nekem is vannak gondjaim,de mégse vezetem le senkin se,arról nem is beszélve indoktalan az egész,gyerekes és én ebből nem kérek,hogy hetente játszogassuk ezt le,mindenki menjen a maga útján azt jó van..

De hogy valami pozitivum is legyen^^ Németből volt valami elődolgozat féleség,4esre zártam le,és nekem lett a legjobb a csoportból,ugyanugy ahogy egy irodalom irásbeli is,amit állitolag érettségin most kaptak többiek,78% lett..mondta is a tanár,hogy 1 pont és meglett volna a 80%,ami mostani határokkal 5ös lehetett volna..1 ponton múlt,fene megette,de végülis ez csak a felmérés volt,hol is tartunk :) Érdekes hogy itthon nem is iegn tanulok,kockulok vagy azokkal vagyok,akiket szeretek többit ímmel-ámmal tanulgatom,aztán mégis..lenne szorgalmam,sokra vihetném ezt még általánosban mondta oföm (még semmi bajom nem volt akkoriban) de hát többi fene elvette..targoncába is ha 2x olvastam át azt a sok tételt,aztán 68%..mondjuk tök jó,nagy vágyaim ugy sincsenek,az élet majd elsodor :)

Annyi mindent tudnék irni,pl Elivel beszélgettem,átgondoltuk karmát,mindenki igy vagy ugy,visszakapja karmától amit adott,stb stb..akkor azzal az emberrel aki ezotériában otthon van,hogy honnét vagyunk,mi a teremtés lényege,mi az a forrás,de azt megint más bejegyzésben kéne taglalni,mert nagyon bonyolult és sokak elméje be se fogadná azt a kemény információáradatot szerinten..Karácsonyra meg kértem médiaboxot,ami minden videót és zenét lejátszik full hdben,ugyis hd-s a tv-m azt pont tegnapelőtt jött meg futárral.. :) igy röviden,de most..

Vele nem tudom hogy vagyok.Alapjáraton egyszer azt érzem szerelmes vagyok belé,aztán lenyugszik minden,ugy érzem nem ő az,majd jön ha jönni kell,rámír és egyszerűen felborul minden..És temérdek fura dolgot érzek,megzavarodnak az érzéseim,és magam se értek semmit..Most egyik nap is ugy elbeszélgettük,tök vicces témákról,elhülyültünk,van mikor pedig tök komolyan mesél dolgokat,de csak olyankor érzem azt az érzéskavarodást..Ritkán vagyok szerelmes,és csak olyanba akinek belseje olyan,amilyent szeretném,vagy amire mondhatom különleges,nem az a tucatréteg,aki nyávog és apuci anyuci alá rak mindent,aztán játssza világfájdalmat,másnak bepózol amire eddig nem is tojt,stb stb..Fogalmam sincs mi ez,de mindig is ezek a kavarodások sokszor voltak,csak én nyúl voltam és sose gondoltam/éreztem úgy,hogy tenni kéne lépést,valami visszaránt..belül talán nem lenne jó,vagy másabb az egész,nem tudom megfogalmazni..nem szeretek dolgokat feláldozni,na meg nem is akarok ugymond beleugrani dolgokba,végre hogy túlvagyok egy másikon..De olyan zürös,áh... :) Mert lehet ő is ugyvan vele,de fogalmam sincs...

Egyenlőre ennyi,aztán legyen aminek kell,egyenlőre tök jól megvagyok,nyomatom a hülyeségemet,viszont amit irtam feljebb,aki ilyen dedós játékokat játszik,azt kizárom életemből,mert nincs ilyenhez kedvem,egyszer szóltam múlt héten,és valahogy itt vagyok tele az egésszel:)

Addigis~~ Ami pont ég,és égnie kell az egy nagyon pici dolog,de valamikor hétköznap döntöttem ugy hogy annak semmi keresni valója nálam,de a többi jó helyen van a fiók mélyén,csak ennek nem,ráadásul ami rajta volt,ő számomra már meghalt..Bármilyen morbid is,ugyhogy eltemettem,és ez az egy kép őrzi már a hamudarabokat:)





Boldog mikulást mindenkinek^^ Byebye~~ Yuki :3

Nincsenek megjegyzések :

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦