2011. május 16., hétfő

Az emberi Kapcsolatok..

(ez miatt egy picit csuszik a budapesti?(igen voltam ott,de majd kiderül mért)irás-kirándulás,mert ugy gondolom ez sokkal fontosabb téma.^^)

az elmúlt hónapokban roppant sokat tanultam..Sokat köszönhetek az én picuromnak,mert talál nem gondolkodnék,nem olvastam volna és nem raktam volna össze azt mikor segitettem pl Beriinek,Vikinek..sőt most probálok Yuminak is.

Miről van is szó?emberi kapcsolatokról,de inkább a szerelemről.Csak példának vegyünk engem:Nekem hafu az örök szerelmem,probáltam(vagy egyszerűen bebeszéltem magamba)hogy oppá mást is szeretek,már nem szeretem.De neeeeeeeem..ez csak annyiból állt hogy az agyad probál hitetni a szivednek,de a szived nem hagyja és cseszheted.Vagy inkább szenvedsz,ami nem jó..erre rájöttem.lezártam egy részt.és nem hafut zártam le :)

Alapvetően az a probléma,hogy az emberek hajlamosabbak a könnyebb utat választani,csak kevesen gondolkodnak bele hogy lehet könnyebb de melyik hozzá meg az örök boldogságot? nézzünk két felé ágazó utat,két ut között egy padot,ahova mondjuk valaki leül.az illető messzire lát,az egyik ut nagyon sima semmi fa,kőrakás,akadály.Feljut,csak a felhőket látja,semmi fényt mert sok a fa,bármennyire is egyenes volt az út.A másik út ezzel ellenben göcögös,az ut tele van kidölt fákkal,gödrökkel..Ha valaki nagy nehezen feljut,ott viszont süt a nap,madarak csiripelnek,és gyönyörű a táj.Ugye hogy megérné azt a természeti szépséget látni bármennyire is egyentelen,nehéz,gödrös volt az ut?Kapcsolatokat is igy kéne felfogni..Ha van bibi veszekedés nem a könnyebb utat választani,hanem a megbeszélést,kommunikációt valamit,amitől még nagyobb szárnyra kap a kapcsolat és csak erősebb lesz,nehezebben szétszakitva..Rájöttem~

Akármi fáj,vagy zavar..azt pedig tessék megbeszélni mert a másik nem tud ellenne tenni semmit ha nem tud róla,és akit zavar valami pedig csak szenved és az megint nagyon de nagyon nem jó :) ezt is muszáj :3

Következő..Nőnek és Férfinak is egyaránt ki kell mutatni az érzéseit,és nem csak addig amig tart az a nagy láng,vagy addig mig valaki versenyzik érte akár egy trófeáért és utána az egész le van tudva.Nőket dicsérni kell figyelni minden apró kis dologra,mert igy éreztetik vele,hogy fontos és megbecsül nem pedig gondol egyet és másnál próbál menedéket keresni..Furcsa sokat olvastam sok mindenkit meghallgattam és ezekre nagyon rájöttem :) mert ha itt van az hogy a férfi nem törödik a nővel,mert neki ez már tulságosan sablonos,hozzászokott beindul a láncreakció; keresni máshol a boldogságot.És hogy ezeket megint honnét tudom? Jutka(nagynéném)és barátja 9 éve együtt vannak.Igen,9.olyanok mintha második szüleim lennének nagyon szeretem őket,gügyék sokszor ugy viselkedik petivel mint egy gyerekkel de ki mutatja érzéseit,bár peti elöttünk nem meri xD de minden igaz otthon még mindig..ennyi év után.és szeretik egymást..pedig 9 év eltelt..Azthiszem ebből tökéletesen megérthető hogy lehet tökéletes a szerelem,mert lehet van örök szerelem,csak egy pár félből eltünnek azok a dolgok idő után,ami miatt kisiklik az egész.

Aztán..a Szabad tér engedése.erre is rájöttem..Mindkét félnek fontos mert egy idő után sokan ugy viselkednek,hogy teloellenörzés merre voltál hol jártál kivel voltál?itt már megint az van éreztetve a másikkal,hogy nem bizok benne ő ugy gondolja ha nem bizik bennem,már nem igazán szeret és ujabb kisiklás következik..kell a feltétlen bizalom,azt hogy tudd hogy tudom szeret ugysem megy máshová,mert én megadom neki a törödést a szerelmet,azt ami kell neki..

Fontosabb dolgok még a szeretet,a bizalom,a humor,odafigyelés de ezeket nagyjából részleteztem.

Ami utolsó és a legnagyobb probléma:az idő..azthiszi valaki,ha már 2 éve vagy több ideje együtt vannak,a másik fél az ő tulajdona,itt figyel be az önzöség,a folytonos kérdezés veszekedés,tárgyként kezelés.egy nő és férfi sohasem tárgy..senki se kezelje ugy a másik felét^^ mert itt kezdődnek a nagyobb problémák és innét kezdve siklik az egész..Nem olyan nagy bejegyzés nem is mondok uj dolgokat de ezekre rájöttem,és talán pár pont van amin jobb ha az ember elgondolkodik mert magamtól én se tudtam pedig itt van a szemem előtt :P és ehhez méltóan fogok viselkedni..örökkön örökké..Nekem egyetlenegy szerelmem van már egy jó ideje,igaz elején mikor nem tudtam csak csaptam balhékat,én is tulságosan olyan voltam amilyennek nem kellett volna lennem.de talán időben felismertem és ugyhogy elvileg barátként vagyok nála igyis meghallgatom mert érdekel mi van vele szeretnék vele törödni,mindenestül mert ő az én mindenem,és ugy hogy már 2 éve ismerem..Egy szó mint száz:
Nem tudom látni fogod-e de Dia..Te vagy az én életem szerelme és soha semmilyen körülmények között(XDDD) nem foglak elveszteni,mert te és én vagyunk a MI,és már annyi mindent tudooook.. :)

Dr.Yuki kezdő pszichológus előadását hallhatták xD
Ajánljuk :3 -Elizának és Daninak :3 (örökké együtt lenni nekem)
                 -Yuminak és Balázsnak (remélem megmenthető még >.<)
                 -Az én kis uncsimnak akinek sokat hallgathattam szerelmi ügyeit és okulhattam belőle,és segitettem~
      -és természetes a második anyának és apának hogy rá is jöjjek mitől vannak együtt 9 éve,mi az a plusz ami miatt még vibrálnak :)
és természetesen mindenkinek akinek szüksége van rá :3

1 megjegyzés :

Névtelen írta...

Ütő Bézbóz~ xD<3

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦