2012. november 30., péntek

Kántinnyú


Sajnálom drágám mi tehettünk róla
Megérdemeltük tudhattuk volna
Nem érdekel csak most lett téma mint egy elbaszott Ádám és Éva.
Legyél hasznos vésd fel a falra
Igy mindenki emlékszik majd arra 
Hogy te már tudtad megvolt a képed
Mikor véget ért az élet.


Egyszerűen nem tudok betelni Alvinnal,ugyhogy hoztam belőle megint egy részletet^^ Aztán folytatnom kéne az előzö bejegyzésemet valahonnét még..Targonca vizsgám első fejezete megvan,vagyis a szóbeli,68%ot elértem,pedig alig néztem bele füzetbe,nekem elég száraz.ugyhogy párszor átfutottam,amolyan yukisan,vizsgán meg elmagyaráztam amit kell.Aztán gimiben irtunk mult héten németből,az pedig 4es lett..nekem lett legtöbb pontom csapatból,jee^^XD kell is,ha nyugodt életet akarok kezdeni majd :)

Mi változott?Semmi.Érzések?Nem érzek hál isten.Túl vagyok egy nehéz szakaszon.Soha többet ilyent^^ Ugyhogy facebookom is uj életet kezdünk,kutya se fog velem semmilyen dolgot látni,csak ismerősök..hülyén maradt a beállitásom,most vettem észre mikor szerkesztettem adatlapom :) Slussz-passz,lezárom a beteges,gyenge,gyáva énem.Elöjött az igazi,aki él hal a punkrockért,imádja a rockot,imádja müvészetet és foggal-körömmel ragaszkodik ahhoz aki megérdemli,és csendben amellett lépkedni,akit majd szeretek,megvédjem és hogy neki legyen mindigis jó..amolyan nem ez a divatemos,pávacsücsöritős bármit,felnőttem,férfiként kell viselkedni,nehogy a törékeny nem ápolgasson,és hagyjam el magam..na szóval,értitek.. :)

Átrendeztem a prioritásokat magamban.Aki nekem esik,ha nem irok egyszerre,vagy nem ugrálom körbe,és csak hisztizni tud,azt sajnálom.Nem fogok ráirni,ő se keres több napja,mert a folyamatos hisztitől becsavarodik a fejem.Szeretem magam módján,de néha sok,és nem szerettem a kötöttségeket..hadd irjak,mikor én akarok,hadd legyen olyan kedvem,amilyennek kell,nem vagyok bazári majom,makacs is vagyok,és elöbb utobb ezeket a köröket megunom,de nem lesz jó vége,mert ez minden de nem barátság..vagyis ott nem ezt szokás csinálni :) Ez inkább gyerekes valami..

Akiket elhanyagoltam vagy depimbe zuhanva is csak saját böszmeségemmel tudtam zaklatni,ujra rendezni akarom viszonyaim,szeretni őket,és tényleg azt mondani: nem sok,de vannak barátaim,és Ők azok.

Az egyik ilyen Yumi.volt egy szakasz,egy fal,nem tudom melyikönk épitette,de érezhető volt mindig valami távolságtartás egy ideje..Szépen megmondtam neki zavar,régen sosem ilyen volt a kapcsoaltunk,és nem értettem,de én is hibás voltam..Aztán bevallotta hogy csak fél megint hipp hopp eltünök az életéből,és nem leszek,óvni akarja magát.Kértem esélyt bizonyitsam mert tényleg más lettem,és tudom az  fontossági sorrendet..Ő  fontos,sosem bántott meg úgy igazából,és szeretem :) vissza épitek minden apránként,remélem jó lesz,és tényleg kezdhetek egy új életet.. Szeretném visszahozni velük (vagyis pár emberrel) azt a régi jó érzést,a barátságot,nem is tudom hogy fogalmazzak..

Tele Spin-offolom fél blogot,és tudom is,de ezek gondolatok amik nem birnak magukkal és ki akarnak jönni =P még annyi,hogy jövö szerdán lesz gyakorlat,utána meg valamerre el kell indulni susu melett mert ez igy nem állapot :) Arról ugy is beszámolok,mert ez a blog virágozni fog azért és ontja majd magából a hülyébbnél hülyébb történéseket^^ Viszont Szeretem..Annyira de annyira szeretem basszus.. Y<3 :3=":3">

Ui: Milyen az mikor csontjózanon ugy meghülyitem az uncsim cigányzenére,hogy miután kifáradok ő elkezdi,begolyózik és felveszem? Avagy Yuki felhőtlen,és normális se lesz soha,de nővérkéje se százasabb: (csak ki ne tudodjon,ugyis blogon látható csak,engem fel akasztana fára,ha tzudná hogy tudom....xD)


Bye-bye ^^
Yuki~

Nincsenek megjegyzések :

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦