2013. január 5., szombat

Megfejtések

Huhu..Végülis keresett.Egy nap kihagyással.Örült,meghogy olyan szépeket irtam,stb.Mérlegeltem,gyerekek azt hiszem Elizának volt igaza:Nem vagyok szerelmes..Könnyű volt rájönni,és hogy honnét? ;)

Tegnap végülis megbeszéltem B-vel,hogy átmegyek hozzá mert kb 1 hónapja nem beszéltünk egymással,és már őis benne lenne egy kiadós hülyülésben meg lelkizésben.át is mentem ugy 5 körül,ott voltam este 9ig..mihelyt megnyomtam kaputelefont,kisöccse (6 éves) szólt bele: Pisti te vagy az?akkor jössz ugye? XD hiába már a kis tökösöm is hiányolt..:) akkor mihelyt felérek lépcsőn,csak rámosolygok,hogy na szevaaaasz,erre röhög,nekem ugrik,felemelem a kis 20 kilóját aztán begaloppoltunk a szobába..:)

aztán levetközök,kabát le cipő le..és olyant tapasztaltam amit eddig nem,félreértések végett..Kijött B,rámnéz mosolyog,és hosszú ideig átölelt.Amilyen szeretethiányom van,amennyi kavarodás volt bennem az elmúlt időkben,nagyon-nagyon jól esett.aztán bementünk,kis öcsivel sokat játszottam,hiperaktiv picit,de imádom..puszilgatott,ha pedig hosszabb időre (talán 2 perc) nem figyeltem rá,akkor 'Jól van Pisti nem vagy a barátom' szöveget..Én meg poénból rávágtam mást,amin persze mindenki röhögött XD

Pezsgőztünk,boroztunk,beszélgettünk közben B-vel.Szépen elmondtam mindent,és ő nézett,nézett kb el se makarta hinni szerintem hogy mivan.Talán csodálkozott,talán meg volt rökönyödve,nem tudom..Aztán Ps-eztünk,amit kapott az öccse ugye,meg soloztunk sokat...szeretek trollkodni..az egy jó trollkodós játék,főleg ha tudsz logikázni is :D

És röhögtünk,röhögtünk,röhögtünk...eljátszottam egy meleg homofobot,mert hogy az öccse annyira szeret,énmeg mondom mi lenne ha tinikorára,azzal állitana ide: bocsi nővérkém,homi vagyok,ez itt a barátom,robika.és akkor én előadtam robikát..xD Besírt rajta,én pedig rájöttem: Ő az az ember,aki mellett merek olyan hülye lenni mint Viki. Ők ketten.Senki más.

K-val,valahog egyszer érzek valamit,de közben valamikor leáll a levegő,és úgy érzem nekem kéne tenni valamit..Ha jobban belegondolok,ez is csak egy sablonos kapcsolat lenne.Előbb utobb el lenne baszarintva,és benne irántam ugyanugy a gyülölet,az utálat és az undor maradna,mint neki.Ugyhogy passz,bár nem jó dolog játszani az érzésekkel..De valahogy ugy gondolom,közel nem engedek senkit..Én úgy látom,hisz van kapásból minimum 3 ismerösöm,akinek példájával dobálózhatnék.Ez valami evoluciós probléma lehet,hogy aki köcsög,az jobban vonzz,mert talán ott van az hátha megszelidül,másabb lett miatattok,és jobb a többszöri bunkóság mint egy papirtigris..(bár vessétek rám a követ) Én több helyen igy látom,de aki megcáfolna,annak hajrá ;) nem fog sikerülni.

igen..2 verset megint áthoztam a napokban.az egyik mostani,(azaz msot lett kész,de sok sor,már piszkozatban régesrég hevert már gépemen,csa kszépen össze kellett rakni) a másik meg amolyan elbeszélő költemény,ami valljuk be: nem is akkora hülyeség mint amikor egy éve látszott.Anyu se tud verseimről,csak valahogy szó volt művészetről,picit meséltem(mert ezt se mutatom magamból)és kérdezte,miért nem probálom kiadni,én meg szólta megyszer lett volna ilyen lehetőség,hogy kiadjam:) Megbántam-e?nem tudom..nnem tudok tucatszámra irni,nekem ez müvészet mint másnak rajz,festés..csak én éppen a szavak mögöttrejlő szépséget veszem észre.

Mindenkinek szép napocskát :)


5 megjegyzés :

Łucy írta...

Nekem eddig ez a bejegyzésed tetszik a legjobban ... nem tudom, hogy miért. Talán, mert azt olvasom, hogy milyen jól érezted magad.
A versek meg nagyon jók ... hajrá. :)

Yuki írta...

Köszönöm az elismerő szavakat ifjú padawaaan :P Köszi,alakulok...versben is sokat fejlődtem,sok jó szót kapok mostanában értük..(gondolok askra,de még mindig fogalmam sincs ki az a wolfgörl..nem te ugye?:3) és jól éreztem magam..van összehasonlitási alapom két hölgyemény között,és beláttam..ő ismer engem mindenhonnét,mivel lelksi voltam kiskoromba is épp azt mondta tegnap hogy mi ne mvoltunk ilyen hiperaktivak,hanem babáztunk,és mindig kitaláltam valami tö kjó kerettörténetet mellé XD
Versről meg köszi..:) Csak az a bibi ha van ihlet akkor jön,valamikor nagyon jól sikerül,valamikor elvontabban...lehetett volna anno egy anyg ugródeszka,de kihagytam..de igyekszem,és még egyszer köszi :) <3

Łucy írta...

Dehogyis ... tudod, hogy én csak trollkodni szoktam askon. :D Meg a Wolf az nem illik rám, nem szeretem a farkasokat. Megennék szegény lovaim ... >_< Gyerekkori barátság meg szép. :3

Yuki írta...

trollkodni jó..ügyes tanonc voltál,büszke vagyok rád ;3
Am..akkor halvány gözöm sincs,wolfi ki..néha ir,valami blogolos lehet..

És gyerekkori barátság..de érted...mennyivel különb mint egy szerelmérzet,amire azt hittem az,közben aztán mégsem. :)Nem szeretem ezeket a züröket a fejemben^^' Mint egy rossz drogos..

Łucy írta...

Oh köszi *-*
Nem kell mindent tudnod ... majd ha akarja, akkor felfedi magát. :) Sokkal különb, jobban ismered a másikat, és ... lehet a múltbéli dolgokról pletykálni. :3 És ha évekig nem csalódtál benne, akkor valószínűleg most sem fogsz. Drogos ... hát ezt sem én írtam. XP

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦