2012. október 17., szerda

Egy szomorú nyár.. /1.rész/

Hétfőhöz képest megint hamar irok,bár magamat ismerve lehet hogy majd a kezdeti lelkesedésem majd lelankad..kiderül :) Ez a bejegyzés még mindig nem a mostani témákat fogja boncolgatni,hanem a 2012es évet,egészen bezáródva augusztus végéig,2 részre osztva mert önmagában szerintem nagyon hosszú lenne. Ugyanakkor a blog kinézete is megújult,a régi 'anime manga my life' szlogent(ami cimsávban ott maradt) felváltotta a 'Soha ne add fel az álmaid!Mégha más utat is kell járni hozzá..' kis szöveg saját szerkesztett Naruto képekkel.bal oldalon egy olyan élet,ami lehetett volna neki,a következő képen pedig a szomorú valóság,hogy volt egy út amin ment,de valaki letévedt,és elvan veszve,csak a sötétséget tapogatja,mig ő próbál mindig mindent megtenni,különleges maradni,és talpra állni..Mert az igazi hősök mindig igy tettek.Mindennek oka van és hogy ez mi? egyszer talán kiderül blogbejegyzésből ;3 a Gondolat-útkeresést pedig szerkesztettem elején,mindenki hogy olvasta..Nem szedek gyógyszert,saját erőmböl akarok elérni mindent,és igy nem birtokolja semmi hülyeség az agyamat,mint amikor azt a bejegyzést irtam..csak arra tudom fogni és a mellékhatásokra:)Erről talán ennyit..

2012 Tél (jan-feb-márc)
Szilveszter..Otthon ülős szilveszter a gép előtt,beszélgetve Floval..Ültem ültem,még nem találkoztunk,vagyis nem mertem találkozni.Féltem,kicsi önbizalom,elvesztem,csunyavagyok,stb..És persze a drága Aurorix elég erősen bennem volt,szülök elé se mertem kerülni,és csak a félelem uralt.Így utólag belegondolva lett volna 7-8 hónapom,amit a saját magam miatt elbaromkodtam,és a mai napig ez az egész fusztrál,hogy könnyebben mehetett volna minden,ha szembe nézek akkor a hibáimmal,de legfőképpen magammal.De azért az a szilveszter jó volt..vagyis jó érzéseket generált,mégha csak virtuálisan és ha még csak pár betű is volt az a valami..Február: Itt már rizikósabb volt minden,talán a sok hónap elhatalmasodása,a beteljesületlen szerelem,nem tudom.Kis veszekedések a hiánytól,vagy csak a saját önbizalomhiányomat vetettem arra a személyre,akit szerettem..De nem baj milyen jó is az ha ember rosszul van,hirtelen jön egy noname barát,osztálytárs aki probálkozik,kérdezget és utalgat mindenre :) -Nem nálam,én világéletemben magántanuló voltam.- Persze itt az embernek elgurul az agya,főleg nekem mikor látja maga körül az elkorcsosult emberiséget,az önző embereket,akiket csak a saját vágyuk kielégitése hajt,és csapnak le mint valami..Mint valami pióca.Veszekedés,sokkal ingerültebb voltam ettől az aurotól meg a helyzettől,mint bármitől..Veszekedés,bumm,krakk..Oké,Yuki a gonosz,yuki a sátán,yuki a megtestesült rohadék,amit egész Somogy megye nem látott,el kell tiltani,mert előbb beköszönt a világvége,mint december 21..Logikus.Ha minden igaz,ekkor miután meg lett tiltva Flor bármilyen kontaktot vegyen fel velem,a kisebbik öccse,Frederico látta megjelenni és elsuhanni Fredet pár másodpercre..Igen,megint Fred,mai napig jelez,tudok beszélni vele,válaszokat kapok,jelen van és vannak dolgok amiket megálmodok,érteni nem fogom a miérteket,az már biztos..Vagy talán mégis..annyi biztos,hogy Igalon meg kell látogatnom..Van bennem egy amolyan erős késztetés,mintha ezt szeretné pár hete..És csak ugy szoritja a szivemet..igazából nem értem,de erre majd megint egy másik blogbejegyzés boncolgatja a választ :) Teltek múltak a napok,bennem pedig február végén volt bennem egy akkora erő,hogy nem veszthetek semmit..Mintha valaki kirúgott volna a helyemről,arra uatsitva hogy most 'menj,találkozz vele.' Végülis sikerült...3 óra ide,3 óra haza   2 óra Kaposon (titokba,szeretek titkolózni xD) és kész..Jó volt..mondjuk azt leszámitva,hogy elöször fél óráig néztem 200 méterről,mindenféle hülye gondolat kavargott a fejembe,de azért odaléptem,mert az idő is szoritott a szivem is,meg a telefonomon a pénz amit elirtam közben smsekre neki xD Oké utólag nagyon szép emlékek lettek,megszépül minden az idők folyamán :) Kicsit zavarban volt,akárcsak én,tulajdonképp azt sem tudtam mit kéne,vagy mit kell ilyen helyzetekbe tenni ^^' Kis ajándékok,mindenféle hogy azért boldog legyen.. 5kor pedig természetesen indult haza buszocska,ugyhogy kénytelen voltam indulni,bár kint a parkban eléggé vacogtunk,bár már lehetett érezni hogy közeledik a tavasz :) Szoval nem tipikusan az a zord tél volt,kicsit sütött a nap,kicsit hideg volt,kicsit meleg,kicsit boldog,kicsit izgulás..Az uton is sok minden kavargott a fejemben,közben is,sose voltam ilyen helyzetbe,sose tudtam mi az hogy szeretni,sose tudtam semmit semmiről..Csak azt az átkozott aurorixet tudom átkozni sajnos..arra is majd hamarosan a válasz,addig is folyt köv =) Kisregény első felvonás vége
 2012.oktober.17

Nincsenek megjegyzések :

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦