2012. október 31., szerda

Előszél /Spin-off/

Úgy terveztem,nem irok holnapig,de egyszerűen ez már kiburjánzik belőlem.Közben nem vagyok biztos benne,hogy az összes blogbejegyzést kilinkelem-e facebookon,ugy gondolom arra tartunk hogy jobb ha egy szűkebb körnek szól,és nem fog terjedni,mert nem szeretném hogy akárki lássa,hiszen ez az én kis zegzugom..Közben az időszámolós saját htmlkód valahogy eltünt blogból,valószinű valam ifrissités okozta hiba,igyekszem megoldani hamarosan :) (Talán az őszi időszámitás kavarta be?)

Kezd elegem lenni ebből a családból,amiből egyedül Apu és Viki az egyetlen kivétel.Onnét kezdve mindenki húzza le magát a wc-n..Anyuval hetek óta úgy vagyok,megmondtam neki hogy ne törödjön az én életemmel,mindent kérdez,mindent tudni akar,ami elég zavaró..Ráadásul olyan primitivizmussal,hogy..tudom szeret,de engem ezzel megöl és mondtam is nem kérek belőle,a saját életem ura leszek és arra lépek és oda ahova akarok..Persze nem tetszik neki,sose tetszett neki,de nekem itt lett elég.Holnap ugyanis elmegyek Igalra,persze az igazat nem mondtam meg neki ki értené meg?Elég ha ugy tudja pest,arról em is beszélve nagykorú vagyok..de attól még kért számot meg utcát,hogy hova megyek,majd hantázok egyet :) Ez nem igy fog menni,és tulajdonképpen az sem fog izgatni ha majd egy nap szó nélkül lelépek.csak majd ugy spontán egy levéllel,én már megmondtam neki,ugyhogy jobb ha elfogadja a kész tényeket előbb-utóbb.

Apu..Ő nekem mindig más volt..Fiatalabb fejjel másképp láttam,most hogy kinyilt a szemem,cél szemem előtt lobog,tudom milyen céllal élni mintcéltalanul..Nagyon szép.Mindig azt hittem utál,holott csak azt szerette volna hogy saját magam legyek,mert látta anyu mint egy bábut,egy vékonyszálú cérnán rángat,mindent meg akart oldani helyettem,már-már betegesen.Aztán volt Flóri,akkor tünt fel igazán,ki is az aki mellettem van..Onnét kezdve jobbra fordult kapcsolatunk,megértettem a sok miértet,tisztábban láttam a világot,és végre rájöttem egy szülőnek mi is a helyes feladata.A megcsalás csúnya dolog..de akivel nem tudsz megbeszélni semmit,akivel más szinten vagy miután rájössz,és egyszerűen annyira más szinten pörögtök hogy ezért változtatni is lehetetlen,mert nem értené meg,és megszeret mást akit értelmesebbnek tart,majd válás de nem nő miatt hanem egyszerűen már nem birod,és csak a gyerek volt,aki miatt probáltál talpon maradni,de ő betegeskedett is,az anyja pedig dróton tartotta..Ekkora sakkban lépést..ezekre is rájöttem,nem hibáztatok senkit,de mostmár mindenkit meg lehet érteni..Sosem sincs semmi ok nélkül,minden valaminek  következménye..Azon vagy változtatsz vagy nem..A többi rajtad áll...

Igazából semmi bajom nem lenne az egésszel,hanem látnám azt amit..Anyu telefonról fészezik,amin ugye köztudott kép nincs..És nem tudom miért kell azt a lányt annyira zaklatni aki ugyancsak sokat szenvedett ebben az életben?Aki annyi pofont és fájalmat tűrt,és akkor még ott is kénytelen szembefutni anyámmal,ahogy likeolgat..Lehet én fujom fel,és nem is az zavar,csakhogy mit gondolhat közben..Szegényt senki nem hagyja békén?Vagy rosszabb verzió ha azt hiszi én szólok neki hogy folyamatosan lájkolgasson,akkoris ha semmi képet nem látni..Ugyanakkor még az is kegyetlenül fáj,hogy mi van ha ezzel neki különbözö fájdalmat okoz,vagy csak sebeket tép fel..Majd én saját magam mindent megoldok,segítek,tudom mit miért teszek és nem ezzel a ráakaszkodós stilússal:) Nem jó ez,én nem szeretnék már soha senkinek fájdalmat vagy sebet okozni..se miattam,se senki más miatt,de ez nagyon bugyuta viselkedés amit itt művelt szerintem..Nem kell itt élősködni,se semmit okozni,elég lenne ha mindenki irányithatná a saját életét..Én is ugy fogom,nem fog senki véleménye érdekelni,én életem én alakitom..Ha kell én nézem azokat az embereket messziről akit akarok,hogy viyázzak rájuk.Ha kell,én leszek az,aki másokat kihuz a fényre,de nem az hogy visszalökje a sötétségbe,mert itt már elég:)Ebben az életben megtanultam mi az hogy küzdeni,mi az hogy talpra állni,harcolni,vagy mi az hogy élni.Láttam különbözö embereket különbözö sebekkel,láttam különbözö sorsokat,fájdalmakat,könnyeket és megannyi mást.Az ember ezektől a dolgoktól változik,és aki fontos azt körömszakadtáig meg fogom védeni..

Ez csak ilyen kis gondolatmenet volt,mert picit elegem is lett,picit megértettem sok embert,egyre közelebb kerülök ahhoz hogy az embereket megértsem..

Aztán majd további blogbejegyzés hamarosan :) (Nmetudom lehet jobb lesz ha facet hanyagolom ilyen tekintetben o..o)
Yuki

6 megjegyzés :

Łucy írta...

Szerintem túlzol ... én örülnék ilyen anyának :/ aki kedves és érdekli őt, hogy mi bánt engem, mit érzek. Lehet, hogy néha eleged van belőle de ő csak jót akar. Beszéld meg vele hajrá ... ne másszon bele ennyire a magán életedbe, de azért foglalkozzon is veled.

Névtelen írta...

Ez nagyon szep,s sok mindenben igazad is van.Regota olvaslak,par tanacs ha nem haragszol:D

Masok miatt tenyleg ne add fel az almaid,mert nem eri meg.Ha te erzel erre kesztetest,es tudod mi a helyes hat tedd azt.Anyadrol annyit,hogy tenyleg nem normalis (es nem csak a mostani viselkedesere ertem),ahogy igy elneztem.Akarmi is jon,akarmi is tortenik,lehet fajni is fog,de ne add fel!ez nagyon fontos.Latni minden bizonnyal hogy mas vagy,maskepp gondolkodsz,maskepp erzel,masok erzeseivel törödsz meg igy is,verseket irsz,fenykepezel tajakat,utazol hogy olyan embert lass,akivel beszelni se tudsz,csak elbucsuzz,ezek külön mind-mind nagy ertekek egy emberben,de egyben....:),nehagyd veszni hagyni,ritka az ilyen ember,en nem is talalkoztam ilyennel meg ;) Drukkolok es olvaslak tovabbra is is.Kitartast!

telefonrol kijelzi vissaszamlalot,csak éppen nem szamlal vissza :D



Yuki írta...

Fú...fene nem gondolta hogy ez még kommentet is kap xD
Lüsz:Sok minden volt régebben is,most is,egyszerűen ember beszélhet vele,nem igen ért meg semmit sem,apu sokkal értelmesebb,nem egyszer ő mondta hogy hagyjon engem békén,ne szekáljon:) Van egy normális törödés és van ami már már beteges és csak ugy érzem magam mintha tárgy lennék,akár egy plüssállat amihez gyerek kötödik,de kinövi..Itt meg..Plusz arról van szó hogy nem szeretném más miatt legyen annak az embernek rossz,aki fontos..Én elöbb-utobb megoldok mindent,de nem szeretném,hogy rossz legyen..de elmagyarázhatnám mélyebben,egyszerűen csak jót szeretnék mindig,én pedig ettől leszek talán az aki^^

Második: Köszönöm szépen:) Nem is fogom,sosem voltam olyan,mindig előre megyek,pláne hogy egy fél löketet kaptam 1 éve hogy kiusszak mocsárból,többi persze rajtam múlik mit is kezdek vele :) de ez nagyon jól esett^^ De igazából ilyen vagyok..>.< Szabad tudni ki vagy?:3

Łucy írta...

Amúgy én is látom a visszaszámlálót :3 most, hogy így felvilágosítottál megértem az egészet O_o Névtelen kommentelőnek meg igaza van ritka egy ember vagy :3 tartsd is meg ezt a jó belső tulajdonságod, és nem vagy zizis mint ahogy azt gondolod :P Én meg persze más szemmel látom ezt, mivel nekem nem tolakodnak bele magánéletembe a szülők ... meg nem is érdekli őket ...

berii írta...

énis olvaslak még mindig,hiába nyögdécselem itt,hogy énis beszélni akarok már veled..hát csak nem hozzuk össze :D
belegondolva énis 4 éve ismerlek,és amikor jobban voltunk,mindig anyukádat szeretted jobban. Nagyon örülök,mert látom,hogy végre átlátod a helyzetet,logikusanés boldog vagyok hogy igazán kezded megtalálni önmagad,és nem volt hiába semmiféle fájdalom és küzdelem.

Yuki írta...

Na fene,ennyi kommentet életembe nem kaptam csak sunyin olvassátok :P

Visszaszámlálót én eskü nem látom,talán mert bevagyok lépve,de ha az olvasók látják,akkor én nem piszkálom :) (Vagy már gondolhatok arra is hogy az adblock piszkálja ki..)

Lüsz,ilyen maradok..azért hülye énem se akarom elveszteni,de köszönöm :3 bár ez inkább különcség,de ilyen vagyok/maradok meg szeretnék is :) Te szüleid pedig lehet törödnek csak nem mutatják ki,igy nem függesz tőlük,magad találod meg az utad,magadra számithatsz nem leszel elveszett a világba pár év múlva.Ez is egy fajta törödés...

Bercim: Esküszöm összekéne hozni,csak vagy eltünök, picit vagyok fenn,vagy elnyel az éter,vagy nem merek rádirni nehogy zavarjak :P igy csak megejtek néha-néha egy komit^^' Az az igazság,hogy már előbbfelnílt a szemem de aput igazán csak most értettem meg,és értelmesebbnek tartom meg átlátóbbnak..Mivel humort tőle örököltem gyanítom ezt a részt is:) Viszont az is igaz,hogy nincs rossz ember,csak sors okozta fájdalom,ami egy adott ember személyiségét nagyban megváltoztathatja..persze vannak még mindig kivételek,akiknek az a jó ha másnak rossz, vadászösztön,ésatöbbi,de nem csak igy látom:)És igazából ne mvolt hiába semmise,ez igaz..Nélküle/ük,nem lennék az aki,és sok midnen van bennem..nem nevezném álmodozásnak,csak még egy kis hosszantartó küzdelemnek inkább :) Hosszú lett ez is,de el kellett magyaráznooom>.< Nya~

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦