2011. április 19., kedd

Csak előre nézz..

Este 11 óra.Nem ilyenkor kéne irnom,de valahogy..ilyenkor száll meg az ihlet :)
legutolsó post alatt annyi történt(mármint ami az érzelmi kapcsolataimat jellemzi) hogy talán mégsincs semmi veszve..talán ha tőlem tellik lesz egy találkozás,és remélem végetér a szappanopera^^ vagy hogy is fogalmazok..csak kezdődjön el és tartson örökké de bonyodalmok nélkül :)

Sokszor ugy érzem magam mint egy gyerek.Aki elakar élni valami lehetetlent,valami olyan magasságokba nyúl. Nem vár semmit sem csak szeretetet és néhány szép szót.Ami talán (csak el ne szóljam magam^^") beindul mert látnak bennem ugyebár ambiciot és sokak szerint gyakorlással vihetem valamire kőltői pályán :) Persze az ut még messze van,de vannak lehetőségeim.Ez a szerelmem.Ez éltet,szeretnék boldogságot csalni mindenki arcára,egyszerűen szeretném hogy mindenki békességben éljen és ne legyen szomorúság..egyszerúen ennyit akarok átadni.Nem többet;nem is kevesebbet.

Talán gyermeteg vagyok.Naív.Hiszékeny.de valahol belül érzem,én mindig az álmaimnak fogok élni..ilyen az egyénsiégem.És.. szerelmes vagyok nagyon,talán akkora álmom Ő mint az irás..Sőt..nekem ő sokkal nagyobb^^.Annyi mindent tudhatunk a hátam mögött,és nélküle mindigis fél ember voltam..Nélküle mindigis a sötétségben voltam.de akárhányszor ugy érzem megfogom kezét mintha valamivel több lennék,kijutnék fényre.Szerelem?Nem hiszem,ez annál több.valami olyan lelki összhang ami köztünk rezeg ami mindigis ritka volt..ugy érzem (:.Szeretem..olyannyira hogy még az életem is odaadnám ha ezen mulna az élete..odaadnám ha lenne 2 életem csahogy tovább élhessen,én hisz fentről ugyis látnám ha boldog és az nekem többet ér mint bármi más..

akárhogyis..ujra probálom kezed megfogni,de most már nem fogom elengedni..Soha többé.
és igy együtt megyünk előre a fénybe..ami tudom fog még tartogatni egy s mást..de együtt..legyőzzük.

Hisz..Hiszek az álmaimban.Hiszek benned.Te vagy az én álmom.

Yuki

Nincsenek megjegyzések :

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦