2012. október 27., szombat

Utak,utak..Sok sok utak..

Most hogy végeztem a 4 részes mexikói teleregénnyel,talán bele is vághatnánk az őszbe..Hullanak a levelek szép és jó..Jön a depresszia,a sötétség,a hideg,a búskomorság..valahogy az őszröl mindigis ez jutott eszembe,de valamiért másabb lesz..Nemtudom,érzem.

Viszont ezt a bejegyzést ezoterikusképp akarom megkőzeliteni.Azóta is..Fogalmam sincs,valahogy a dolgok maradtak.Miután beütött a krakk,több héten át semmi..Gondoltam akkor ez volt a velejárója a karmának és fejre is állhatok minden kislisszolt az ablakon a boldogsággal együtt..Aztán valami úgy szeptember végétől-október elejétől megváltozott.Hangok,csoszogások,olyan magamnak való beszélgetések és ha több hétig nem álmodtam Vele,akkor pedig jelzett,ami nem is fáj,mert jó ez igy és igy szeretném,amit elterveltem..de előtte pár kérdés:

Mennyi az esélye,hogy ha valakivel két hétig nem álmodsz és szólsz ugymond egy szellemhez hogy ha van valami vagy tehetek valamit jelezzen? És akkor jön egy álom nem is akárhogyan..

Mennyi az esélye,hogy nekikezdesz mondjuk egy sulinak legyen papirod,dolgozz majd mellette és uyg kimenj,de csak egy nyelvet tanitanak estin,választási lehetőséged nincs,és az a német? Még mindig érdekes...

Mennyi az esélye,hogy pont az olyan ember az apád,aki raktáros van targoncája és ha sikerülne a munkaügyiből targonca vizsga neked be is tudna helyezni,ráadásul egy müszakos(nappali) ami nem köti meg az esti sulit?  ugorjunk...

Továbbá mennyi az esélye mgé annak,hogy pont több száz emberből marad 10-20 ember,és felvesznek targoncára ami decemberbe vége?Mennyi az esélye hogy a suliból pont te veled kezd barátkozni egy ember,akinek van két kislánya,és daru vizsgája,targonca vizsgája is (utolag kiderülve)és hozzátok lakik kb 5 perce és elszokott hozni autóval is,és igy ha kimaradna valami még tanulni is lehet együtt,a szorongás elmulásának fejlődéséről nem is beszélve...

Temérdek sort folytathatnék,ahol azt mondanám semmi se véletlen és ezt az utat végig kell járnom,akármilyen keserű lesz ez a pár év.és akkor ehhez tegyünk megint megálmodott dolgokat,hangokat,kopogásokat...de a legújabb,ahol már anyu is lesett egyet:
Egy targonca indult,második tesztre ne mtudtam bemenni mert lebetegedtem.(Megfáztam az esőben,versirás közepette volt)Sebaj indul még egy,ahová be tudnak tenni.ott sikerült a tesztirás,de telefonom szarakodott igy nem tudtak elérni,hogy ujra munkaügyibe kikéne tölteni valamit...Most,ezen a héten anyut elküldték hogy kevés a munka,neki a legtöbb a szabija...igy itthon volt csüt-pénteken..(hozáteszem ilyen nem volt az elmúlt 10 évbe vele) Csütörtökön jön a postás valami eldobott kérelemmel,hogy mivel nem jeleztem és nem jelentem meg igy a targonca nem sikerülhet,mert ujra kikellett volna valamit töltenem..Anyu itthon,igy feltudta őket hivni pénteken,ahol ugyanis pont a szombat az most munkaledolgozás,különben nem lenne nyitva és kitölthetem szombaton igy nem uszik semmi? Anyu nekem szólt hogy ez több okból érdekes..
1: Pont mikor elküldik,ami már tiz éve nem volt ilyen, és pont itthon van jön a postás nem ment sehova?
2: Pontosan vannak szombaton meg ugy jött k iszabi mikor ledolgozás van?
3: pont akkor kezdödik a délutáni elmélet mikor öszi szünet van,igy suliból max egy hetet maradok ki délután,mert utána délelőtt gyakorlat...

Annak idején Kitsu jósolta dorináéknál hogy küldetésem van,isten szeme rajtam van,meg valami uj utakat látott,utazást..nem tudom kinéz,ne mtudom ki mit akar,de ez már nekem nem is ijesztő..régebben féltem,de valahogy már barátkozok ezekkel a dolgokkal..És bizonyos érzéseket se tudok hova rakni...az egyik az hogy   meg kell látogatnom Igalban Fred sírját..egy erős késztetés,jelek,de akkor szeretnék vele beszélgetni is,hátha hall..ugy kb 11re beérek könnyen megtalálom temetőt,aztán délután 3 órásival jövök is haza..ha valamrie rájönnék ugyis blogban irnám,mert most ez az én kis naplóm..A másik érdekes érzés,hogy ugy 5-6nappal ezelőtt felerősödtek bennem a Flóri iránti érzéseim..Nem az hogy erősebb szeretet,vagy szerlem,mer tszeretem,nem is az..Csak amolyan mellkas szoritó,fuldokló érzés,mintha látnám őt,de mégsem..utoljára akkor volt ez,mikor éreztem hajnalban hogy volt egy kis szellemgondja sajnos,mert rossz helyen mászkált..ez is olyan..mintha érezném a jelenlétét vagy lenne valami,de akárhogy gondolkodok nem tudok rájönni mi ez az érzés...

Szóval ezek érdekes dolgok,javát nem is tudom hova tenni...Annyit tudok hogy 3 év,targincát kivégzem,apunál dolgozok,emelt szinten akarok németet letenni,félrerakok pénzt,mellette tanulok,(szabi ugyis segit),pár év mulva pedig ugyis lesz annyi pénzem,hogy kimegyek.Ez nem arró lszól,hogy gyere vissza akkoris ha nem érzel már irántam semmit dolog..csak egyszerűen valahogy az álmaim ne mtudom-(inkább nem akarom) feladni,és akarva-akaratlanul elgondolkodok ezeken,érzem a támogatást és belül hogy ez a helyes út..ÉN megbékéltem sok dologgal,aztán kiderül akkor hogy lesz,de makacs vagyok,még akkoris ha engem körbe röhögnek én tudom ki vagyok,tudom mi,és azt is tudom hogy a beteges yuki az mási kvolt..megerösödte mso ksegitséggel,és a segitségek még mindig mennek tucatnyi megmagyarázhatatlan jellel..teszem az utat,leszek a magam ura,meg amugyis szeretnék majd mindenkitől távol lenni pár év mulva(főleg ez a család...khh),és majd legfeljebb a magam ura leszek kinn,az se baj ha nem lesz senkim,egyszerűen..nehéz megmagyarázni...mert ne merőszakos vagyok/leszek.. hiszen ha boldog lesz,és egyszer se fog más miatt sirni,annak én is örülök nyilvánvalónem zaklatok én senkit-^^-..mégis valmi belső dolog ki akar oda húzni,és érzem,jeleznek és nem is bánom,csak na...nem tudom megmagyarázni egyszerűen :) Előbb utobb ugyis rájövök mindenre.

aztánhogy merre tovább ugyis kiderül =)

Addig bye-bye :3 Yuki~
2012.okt27

Nincsenek megjegyzések :

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦