2011. április 20., szerda

Teszt,hogy valamivel elüssem az időt xD

Nézzük..Talán ebből is jobban meglehet ismerni,meg ugyis unom magam xDD pár dolog válogatva van,mivel nem mindent akarok megosztani :P eredeti,ahonnét találtam: http://nitroblog.blog.hu/2009/09/10/teszt_3724

1: Melyik filmet láttad utoljára?
Mivel nem animét kérdez,hanem filmet.. Psycho


2: Kit tárcsáztál utoljára?
Húú...Asszem uncsim,Vikit.


3:Ki hívott téged utoljára?
Tegnap,Viki ^__^


4:Kitől kaptál utoljára SMS-t?
Viki.....XD vagyis nem reggel irt az a hülye t-mobileos hír hogy a böszme jobbik tüntet,de gondolom az nem kő ide..


5:Jobban szeretsz SMS-t írni, vagy telefonálni?
Alapjáraton szégyenlős vagyok,ugyhogy igen.


6:Van háziállatod?
Több is.apám a birka,viki a moncsim,anyu pedig az oroszlán aki védi a kölykét :))


7: Mit csináltál tegnap éjfélkor?
Cicámra gondoltam az ágyban..mint mindig


8: A szüleid házasok/elváltak?
zűros sztori..elváltak,de együtt vannak.


9:Mikor láttad utoljára anyudat?
reggel munka előtt,mikor puszit adott ^^


10:Hova mentél utoljára?
Vikihőőő..


11:Mit szeretsz a télben?
Hideget talán..a havat,mikor olyan szép és lehet benne gyönyörködni..olyan tiszta minden..nem tudom,de szerintem gyönyörű..


12:Mit szeretsz a nyárban?
szüneeeet,nyaralás,és talán hogy azzal tudok lenni akivel majd szeretnék :)


13:Mit szeretsz a tavaszban?
A levegő..kellemes az idő,és sok ember boldog..de bárcsak örökké tarthatna..


14:Társaságkedvelő ember vagy?
Alapból igen,de személyfüggő..és főleg ha megnyílook..úú :3


15:Mit ettél utoljára?
halaaaaaaaaaaat :O együnk halat,legjobb falat X DDDD


16:Melyik a kedvenc desszerted?
Fekete erdő tortaa..ölni tudnék érte *-*


17:Melyik a kedvenc levesed?
Utálom a leveseket..phö..de anyu huslevesét szeretem :)


18:Szereted a kávét?
Iszom néha néha,de nem ölök érte..


19:Naponta mennyi vizet iszol?
Nem iszok sokat..talán ha egy nap megiszom 1 litert,de akkor még sokat mondtam..


20:Mit iszol reggelente?
márha iszom..akkor vizet :3


21:Hason fekve alszol?
összevissza..annyit forgolódok,mint egy idióta :P


22: Tudsz pókerezni?
Nöm..de jó lenne megtanulni..ecce....


23: Jártál valaha Kanadában?
Nem,de jó lenne kimenni..szép lehet ^^


24:Szeretnél gyerekeket?
Majd..fiatal vagyok még,ugyhogy egyenlőre nem..csak el-elképzelem mi lenne ha.. :)


25:Beszélsz idegen nyelveket?
Troll,angol,csipetnyi japán,és trágár felsőfok már amikor *__-


26:Voltál valaha kórházban?
Mikor nem..utoljára egy hete XD


27:Tenger vagy medence?
Tenger..mert ott lehet élvezni a természetet is :)


28:Gyakran hordasz ékszereket?
Nem éppen..csak azt a japán karkötöt hordom,amit viki font nekem kórházban.Mást nem igen.


29:Melyik a kedvenc tévéműsorod?
Kedvenc..Film kategoriába rém rendes családot nagyon szerettem,ha rajzfilm akkor pedig family guy :) ha anime akkor pedig vagy naruto vagy Angel Beats.


30:Ki a legviccesebb ember, akit ismersz?
Apu..de a hülyeség ragadós,anyu szerint simán tulszárnyalom xD


31: Plüssállatokkal alszol?
ha szomorú vagyok és szerelmes..Volt rá példa,pedig fiú vagyok.


32:. Milyen a mobilod csengőhangja?
Rezgőő :D


33:Megvannak még a gyerekkori ruháid?
nem..odaadtuk a cigányoknak xD


34:Milyen színű a fal a szobádban?
wáááájting


35:Alvás közben be van zárva a szobád ajtaja?
Jó kérdés,nincs szobámba ajtó,mert mikor ideköltöztünk apu kivette,nem lehetett szekrénytől becsukni :D viszont szeretném visszahozatni,csak valahogy átrendezem majd szobám :)


36:Sokat flörtölsz?
Hát..most szabad..amugyse én kezdeményezek.


37:Fel tudod tölteni benzinnel a kocsitokat?
No Car,Yes csóró.Pont.


38:Olvasol napilapokat?
Hogyneee...sőt még estilapokat is..forgatom a törikönyvem lapjaim :D


39:Szereted a Snoopy-t?
Aranyos kutya,de semmit se tudok róla .__.


40:Nézel valamilyen szappanoperát?
Árva angyalt kénytelen voltam nézni egy ideig kórházban is..


*Alapok*
1:Név :
ismersz ismersz,nem nem.Legyen Yuki


2:Kor:
akkor,meg ekkor :)


3:Kivel élsz együtt:
Anyu apu,meg a képzeletbeli barátaim.


4:Horoszkóp:
Szűűűz.


5:Iskola:
Váci suli áltba énekosztályosként,most teleki informatika+webmarketing szak


6:Vallás:
Keresztény..mondjuk nem valami elmebeteg hivő vagyok..


*Külső*
1: Magasság:
Foggalmam nincs..170 körül lehet


2:Súly:
Ezt se tudom,meg kőne méröszködni xD


3:Szemszín:
Kék és zöld keveréke


4: Hajszín:
barna is meg szőke is :3


5:Szemüveg/kontaktlencse:
Úgy ahogy,messzire mert vakhangya vagyok,de utálom hordani :)


6: Fogszabályzó:
Nincs..nem is tervezem


7:Tetoválás:
Gondolkodtam rajta..Nincs kizárva


8:Piercing
Azt nem szeretem :)


*Személyiség*


1: Jellemezd magad egy mondattal:
Követem álmaim,soha nem adom fel (:


2:Alapvetően pesszimista vagy optimista vagy?
Fűggő...isis.helyzethozza.


3:Liberális vagy konzervatív gondolkodású vagy?
egyikse..én már külön fogalom vagyok O__O"


4:Félénk vagy inkább bátrabb?
félénk..kis nyuszi :)


5:Lenézel másokat?
Fanpicsákat,azon kivül senki mást.


6:Gyakran vagy depis?
Eléggé...


*Család*
1: Anya:
köszöni megvan,dolgozik hogy pofánk előtt legyen étel x3


2:Apa:
Ő is megvan köszöni,dolgozik,meg ismerik sokan.


3: Testvér(ek)
Uncsitesóm Viki..a vér nem köt,de nekem Ő az.


4: Mennyire összetartó a családod?
jó kérdés..Úgyahogy


5: Mennyire állnak hozzád közel a családtagjaid?
Anyu teljes mértékben,mondjuk apu is de ő az érzelmeit magába tartja.lehet nekem is ezt kéne tennem?


*Barátok*
1:Hány barátod van?
Ha élőt nézzük,akkor..őő..ugy 12..távolból meg nem tudom :D nincs kedvem számolni.


2: Könnyen barátkozol?
Nehezen nyílok ugy fogalmaznék.de miután megnyílok,akkor igen :) korházba összebarátokztam 1 nap alatt o.o


3:Szeretsz új embereket megismerni?
Aham :)


4: Legjobb barátod:
Hafu..mivel nem csak a szerelem köt minket össze.


5:Melyik barátodat ismered leghosszabb ideje?
Betti..már 2-3 éves korom óta ismerem :)


6:Melyik barátod ismer téged legjobban?
Úgy érzem,Berii.


*Szerelem*
1:Hiszel a szerelemben?
Igen,csak az örökké tartóban nem.


2:Létezik “szerelem első látásra”?
Nálam külső nem minden.Lehet másnál igen..


3:Most szerelmes vagy?
igen,de rohadtul..


4: Első csók:
4 évesen,mikor bettiék feljöttek hozzzánk karácsonyfa alatt..anyuék meg le is fényképezték xD


5:Jelenleg szabad vagy?
igen.


6:Visszautasítottál valaha valakit?
ugy gondolkodok hogy mindenkinek jár egy esély.Nikit utasitottam vissza,de csak mert fiatal volt hozzám.


7:Téged visszautasítottak már?
őő..még nem :D


8:Félénk vagy, ha randizásra kerül a sor?
Jó kérdés..nem mindig :3


9:Te teszed meg az első lépést?
70%ban igen..


10:Megcsaltad valaha a barátnődet?
Nem,eddig soha senkit.nem is tervezem..


11:Téged megcsaltak valaha?
Remélem nem xD


12: Gondolod, hogy a szerelem fájdalmas?
akkor ha vége azoknak az érzéseknek,azoknak a boldog oráknak napoknak éveknek,amit együtt töltöttek :)


*Szex*
1:Beállítottság:
Hötöróó


2:Bizonytalan vagy a beállítottságodban?
Biztosabb vagyok benne minthogy terry black eltudná dönteni valahára férfi vagy nő ^^


3:Szűz vagy?
a horoszkópom az.. xD


4:Mit gondolsz a házasság előtti szexről?
nincs benne semmi ha két fél szereti egymást :)


5:Lefeküdnél valakivel már az első randin?
Nem..A szex a legkisebb dolog nálam,ha szerelmes vagyok.


*Előfordul(t) valaha…*
1:Ittál alkoholt?
Inkább ugy lenne jó a kérdés,mikor nem fordult elő.. X'DD


2:Füveztél?
Egyszer ki szeretném probálni,lehet hamarosan.


3:Gyűjtesz képregényeket?
Mangákat.De mivel anyu nem támogat igy csak pár desz nót kötetem van.de kiskoromba sok garfield képkockát ragasztottam füzetbe mikor kivágtam,és máig megvan.


4:Nézed a híradót?
Néha-néha


5:Ötnél több rap-albumod van?
Nincs..nekem rap  gyorsitott szöveg,nulla érzelemmel.Inkább rock vagy pop ^^


6:Van iPodod vagy mp3 lejátszód?
Mp3~


7:Szereted a Disney filmeket?
attól függ melyikeket..mert ettől disney channeltől herótom van..meg a májli szájruzstol aki a hannát játssza.


8:A “lol” kifejezést élő beszédben is használod?
Sajnos..icőpíti..de még az omgot is o__o meg a rulz-t.. ^^'


9:Dohányzol?
Kiprobáltam elég volt,de aztán lehet rászokok..kitudja.


10:Hetente eszel gyors kaját?
Anyu főztje *:* xD


11:Voltál külföldön?
Persze..ráirtam egy papirra hogy külföld és modszeresen ráálltam.


12:Szereted a videó-játékokat?
Imáááááádom őket *-*


13:Volt, hogy megnyomkodtad a lift összes gombját
volt aztán egy bácsi beszállt mellém..jó égő volt..


14:Volt, hogy megittál egy egész doboz tejet egy óra alatt?
Laktózérzékeny vagyok,nem tudom régebben volt-e :D


15:Ültél repülőn?
Nyem :) de álmomba repültem :3


*Múlt*
1: Legrégebbi emlék:
Mikor vikitől 4 évesen elsirtam a harmónikáját xD


2:Valami, amit jó lenne elfelejteni:
Semmi,ugy gondolom mindennek oka van..ettől leszünk erősebbek :)


3:Mit csináltál 2000 szilveszterén, az ezredfordulón?
Aludtam..szerintem xD


4:Mit csináltál, mikor a szeptember 11-i támadásokat meghallottad?
Kicsi voltam,fogalmam se volt mi van..


*Jelen*
1: Hogy érzed magad?
Szerelmesen magányosan és azzal akarok lenni akit imádok..ölelgetni,hozzábújni :)


2:Mit viselsz?
elvileg ruhát..


3:Mire gondolsz?
Kire..de ha mire akkor arra,mikor ér véget ez a hülye teszt xD


4:Mik a terveid mára?
fél 2kor korház kontroll,utána pedig msn és kicsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim *_________________*


5:Most hol vagy?
otthon mivel sok betegség miatt magántanulo lettem,és kezdhetem elölröl ezt az évet..olálá :3

Nincsenek megjegyzések :

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦