2012. november 2., péntek

F-ogadom,avagy a magyar Silent Hill,autostop,és a többi..

A tegnapi csöppet elmélkedős 'spin-off' bejegyzés után,mielőtt nekikezdenék a mai nap írásának,hozzátenném hogy nem tudom ezentul blog publikálása hogy lesz..Nem a nézettség volt fontos és most sem az,ez megint egy olyan dolog hogy nem linkelem,mert inkább magamnak szól,hisz egy napló tulajdonképp..Lehet linkelek néha néha facen,de nem tudom hogy is lesz..akit érdekli,szerintem iratkozzon fel,aztán főoldalon jelzi ha van uj bejegyzés,vagy pedig jegyezze meg a webcímet ;3 meg egyrészt azt se tudom milyen időközönként tudok irni..de igyekszem hetente-kéthetente :)

Előkészületek: Szerdán minden előkészitve napra,annyi bibivel apu kiakart kisérni..hiába mondtam nem,meg 06:20,ne kelljen fel,felkelt de hál isten nem kisért ki,ugy hitte valakivel megyek utig és ciki lenne a jelenléte..Szorult a hurok,hiszen titokba mentem el,meg elvileg Pestnek tudták..Nem tartozik senkire mit érzek,mit élek meg,vagy hogy gondolkodok,nem de?:) Jó jó,lehet apu megértette volna,de jobbnak láttam..
Nagyon fáradt voltam de még este irtam egy verset csakis Neki,meg egy kis nyitólevelet..lehet nem lett olyan jó éjfél miatt is,de igyekeztem..

Ugyebár nem lennék Gyurák,ha ebbe az egészbe nem lenne gikszerXD..Végülis apu adott Dedalont,nehogy hányingerem legyen buszban(de utolag 97% aurorix okozta,miközben busz felkavarta gyomrom,hisz régen sosem volt vele baj) kicsit beszédültem tőle,az első két órában azt hittem le se tudok szállni buszról,szememet ki se tudtam nyitni,vagy ha igen,akkor az pár másodpercre le is csúkodott..Szerencse volt egy óra,hogy beérjek Kaposra..Utána már jobban lettem..Körülnéztem,nem vagyok benne biztos de mintha buszpályaudvar másabb lenne mint volt,mintha alakítottak volna valamit.majd bejegyzés végén ugyis pár kép majd árulkodik róla.Aztán míg vártam az Igali buszt,kicsit körbenéztem..Ez a hely..olyan volt,mintha a múltban jártam volna..Sok emlék is terhelte közben a lelkem..A nagy szerelmem,a hibák amiket mind itt követtem el..Tulajdonképp az életem legfontosabb kereszteződése volt ez a hely.Sok minden hiányzott,amig távol voltam..Soha nem gondoltam volna,hogy megannyi dolog eszembe jut hiszen csak egy temetőröl volt szó..De mindeközben mégis..

Igali busz: itt még mindig nem lett volna semmi baj..Tök jó,robogunk megy a busz,csak elszámoltam magam a valószinűsíthető kóma miatt..Azt hittem elhagytuk Igalt túl sokan leszálltak,ugyhogy elhatároztam a következő megállónál megyek és le is szállok..Le is szálltam és itt érünk el az egyik leghosszabb fejezethez,hogy éppenséggel bekerültem Szentgálloskérre,amit azt se tudtam eszik-e vagy isszák,de elneveztem a magyar Silent hillnek mert kiút az nincs,kolbászolhatsz bármerre,ugyanoda találsz vissza,sehol egy lélek,csak annyi különbséggel hogy nem szaladgálnak zombik az utcán.

S.H 11:00-14:40ig: Csaknem 4 órát koboroltam a lósza(pardon: Lócitromos) uton,amiket finom szagok festettek alá,sehol egy lélek,csak egy néha néha elmenő autó,és mivel halvány fogalmam sem volt merre merre van Igal,igy a kukoricás földön,mindenen át elkezdtem barangolni hátha egyszer csak megcsillan a szemem,hogy elhagytam végreSzentgállost,és itt van Igal..séta séta...üdvözüljük Szentgálloskéren..tovább séta mezökön át..Szentgáloskéren polgárőrség van..kutyát nem érdekli,minek őrség ha egy lélek se flangál az utcán..és ez igy ment föl le,mire gondoltam egyet hogy hát erdőket nem mászok meg,erre busznál nem is emlékszem,igy azt az utat választottam ahol busz letett,vissza a gyökerekhez..de tudni kell amennyi mezőt megmásztam,az az eredeti helyszíntől gyalog 1 óra xD és gondoltam jobb ha visszamegyek,megint lesétálom lábam az emelkedőkön,hátha odaérek,mert 15:40kor jönne vissza Igalról Kaposvárig,és még a francos temetőt nem is láttam hogy tudjak Freddel beszélgetni halkan,vagy csak amiket gondolni-érezni elmesélni neki,bárki akármilyen hülyének néz..

Autostopp: Igen még ilyen részhez is elértünk..xD lesznek furcsa részek még,és nem játszok beképzelösdit,egyszerűen a véletlen műve is lehet,de mivel igy trtént igy kell elmesélnem..Adott egy szerencsecsomag a mezőkön,csont egyedül,felgyülemelve az érzéseik,és elkezdi csak igy spontán sirni picit,bár nem sokáig,csak olyan erős dolgokat érzett,közben meséli Frednek a bánatát,utalva hogy ugyis tudom itt vagy,de legalább lenne valami jó már..közben az érzéseimet is lefestve..10 percre rá..mit ad Isten? Sok autós közül megáll egy mert látja hátitáskástól bukdácsolok a rengetegben,Letekeri ablakot elkezdi kérdezni mi van meg merre mennék,elvisz valami gállosi elágazásig,ahol történetesen indul 14:40kor busz Igalra...Van isten!!444 XD *-* 4 óra séta gondolkodás,meg emelkedők után ki is jár...

Igal: Busz jött,közben egy ilyen kis 5-6 éves kislány is feljött,azzal elvoltam mindig nézett meg mosolygott rám..szeretem a kicsiket,biztos idétlen vagyok:) és a fürdönél le is tett...de ugye én tegnap erre készültem,szóval fejből megtaláltam onnét a temetőt,de már 14:55 volt..de volt idő...Mátyás király utca,Kossuth felé,Budavár utca,lekanyar Szent István utca és ott nem volt nehéz megtalálni a 130as utcarészt belőle.. 14:20..Kilincs nyit,temető be..

Temető: Hát ha a megprobáltatásaimnak még nem lett vége az biztos...többszáz sír,és akkor fél óra alatt találd meg amit keresel..föl le kolbászolok ott is,már-már a reményt elvesztve hogy nem lesz meg az a sír,mire már 14:40,minden bajom és megint csak szólok hogy fred legalább jelezz merre van,vagy hol kell lennie..Nem hiszitek el hogy 5 percre meglett?kiszúrta a szemem :) pusztán nem tul hangosan,ne mgondolatban de szólnom kellett..de mondom,lehet véletlen összefüggések :) Leültem mellé,viszont láttam egy két virágot meg gyertyát is..valaki kinn volt,ha tippelnem kéne,akkor fajszról azok a bácsiék,akinek nem jutnak eszembe neve,de vitt el engem meg flórit kocsival mikor osztopáni kalauz játszotta a bumbernyákot,és ezért,hogy fonyódig levitt minket egy sört beigértetett velem,hogy vennem kell majd érte xD..Jobb ötletem tulajdonképpen nincs..Gyújtottam természetesen én is gyertyát amit hoztam/vettem,a levél amit irtam sirja mellé elrejtettem falevelek közé,aztán szél vagy elhordja vagy az eső eláztatja előbb-utobb..nem tudom mi lesz a sorsa..Aztán mivel voltak körlöttem néha magamba ngondolkodtam beszéltem,aztán néha szóltam is hozzá elmondtam mindent,amit akartam és egy egy mozzanatnál ugy éreztem ott van...szél nem fujt,eső se mesett még,mégis egy kérdésnél egy iszonyatosat sistergett a gyertya,miközben halkan de mondtam..voltak ilyen kis dolgok,de nem tulajdonítók neki nagy dolgot,mert ezek véletlenek is lehetnek..Aztán az eső is elkezdett esni..mintha az ég is sírt volna egy picit..ott ültem az esőben és csak figyeltem..a gyertyákat,a virágot és minden mást..Sok mindent éreztem,de ez leginkább a hazafelé utón kezdett felerősödni bennem.Nagyon furcsa érzések,mikor kaposról mentem elvileg igalra(ahonnét előbb szálltam le)ott is elöször nyugodtság volt rajtam,majd izgalom,és valamiféle,megmagyarázhatatlan mély fájdalom..Nem tudom honnét jöttek felszínre,a temetőben pedig picit éreztem hallja,de senki se nézzen hülyének..Ezt muszáj volt..Sohase ismertem,mégis sok mindenben hasonlítottunk,ha előbb megismertem volna,hamarabb tudtam volna mérlegelni,jobban megértett volna,és talán belőle tudtam volna megtalálni azt az énem,aki vagyok belül..mig vártam igalból Kapos felé vezető utat,csak ültem egy padon..Sehol egy árva lélek,falevelek szerte széjjel,és csak az eső ritmikus kopogása volt hallható semmi más,miközben gondolkodtam..Olyan szép volt,olyan csodás..én ilyet még nem tapasztaltam sehol:) De megvolt hangulata hiába áztam széjjel..Hazafelé(Szhely) pedig mp3at hallgattam grenmát,picit pihentem,gondolkodtam és még mindig van egy véleményem erről az egészről..Meg kell erösödni,elismerést akarok,és azt az utat,ahol ő elakadt és azt hitte nincs más út,azt folytatni..Szépen apró lépésekben..Nem azért mert ő akarja(ami nem is biztos,csak valamiért vannak ezek a furcsa érzések..) Hanem azért,mert ÉN akarom. Összegezve érdekes kirándulás volt,ha lehet igy fogalmazniazt se hittem hazajutok,bár az előzetes érzésekre alapozva nem is várhattam volna mást:) És akkor beszéljenek  végére egy pár kép(ek) az útról:
200 méter xD ezt egyszerűen muszáj csak mert na :)
Mezőbeli parasztföldi csatangolások


Silent Hill T__T 

Találtam utaaaaaaaat

Azt hiszem ez az az elágazás :)

Igali pad..de olyan szép..meg cseresznyefa virágra utaló levelek*-*

Igali házikóó

Keressük a temetőt>.<

Még egy Igali házikó

Sírocska..


Probáltam elrejteni azt a fránya levelet :))
Természetkép =^^=
Remélem békében vagy már.. :)
Ez pedig a hires csendes pados rész,amit emlitettem :)

Köszi ha elolvastátok ezt a hosszú terjedelmű regényt..Sok mindent irhatnék,de kár szavakat rágni..Remélem békében vagy,és köszönöm :) Ugysem felejtek el soha semmit sem..Az élet hosszú,legyen bármennyire is rögös :)
Yuki











Nincsenek megjegyzések :

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦