2012. november 10., szombat

LieLieLie

Van egy mondás,miképpen mindenki hazudik,de mert csak mindenkinek úgy a legjobb.Tulajdonképpen 100%osan senkiben sem bízhatunk,csak magunkban.Az ember van annyira romlott,hogy csak a saját magával kialakított kapcsolata tart örökké..Persze kivétel mindig volt/lesz,de valljuk be hogy ritka :) A többi jön-megy,elszáll,visszatér de ez mind-mind csak az önzőségre vezethető vissza..Mindenki hazudik,senki sem őszinte teljesen.Köszöntök mindenkit a világomban  Ahol
Ha az ember be akar vágódni,vagy akar valakit maga mellé,felveszi stílusát,olyan hobbikat szeret,amit eddig soha,de most mégis,és próbálunk imponálni mint egy éhes kutya aki négykézláb áll,hogy kuncsorogjon egy 'pedigréért'. Gáz,de ezt most nem is fogom firtatni..Úgy cink az egész,ahogy van.

De az emberek ilyenek..de azon senki nem gondolkodik,hogy ha mindenki maga maradna jobban találna kapcsolatokat?(barátok,és a többi) nem az hogy beimponálok mint egy éhező kutya,sorba állok és mutogatom,hogy énisénis,nininini..ettől senki nem fog hasonlítani,és ettől nem lesz több az egész,mert ugyanúgy egy valamire épül: A hazugságra..Ha az ember maga marad,jobban talál magához való emberkét.de ha csak felvesz egy álcát,és próbál olyan dolgokat szeretni,amiről eddig halvány fingja nem volt,az itt már gáz..nem fogom mélyebben véleményezni,meg leírni se,egyszerűen az ilyen kuncsorgást picit gáznak találom,cikinek és nem valódinak..Persze egyéni megítélés dolga,ettől független lehet lihegni a másik nyomába mint egy utcákon koborló kidobott kutya..De azért mégiscsak..Még én is tudok meghökkenni,pedig azt hittem mindent láttam,de aztán mégsem:) Picit nem értem miért nemtud mindenki maga maradni,ami hűen tükrözi magát..mert ha erre épitünk,máris hazugságra épül az egész,nem?de ne agyaljunk ezen,mindenkinek ez a saját élete,ugy bánik vele,ahogy ő szeretne.

Igen..Targoncáról is szó volt..Elméletet végigcsücsültem,most jövö héten még egy gyakorlat,utána hét üres-semmi,majd azutáni héten vizsga..és van 40 tétel..Immel-ámmal olvasgatom,de egyszerűen olyan száraz,és ezt nem érteni kell hanem beseggelni.Ha valaki figyel segít,ha pedig elcseszem,betudom annak,hogy így kellett lennie,és keresek más utat magamnak.Egy gyakorlatom volt,na most az az ember akinek nincs autója,jogsija se,és autót is akkor lát ah ismerős elvitte valahova elképzelheti hogy kormányoz..^^'

voltunk csoportokra bontva,2 óra a gyakorlat,egy targonca,és mindenki kb lehetett 10 percet.mondjuk ugy hogy vizsgaidő alatt gyakorolhatsz össz-vissz fél órát,40 percet aztán vizsga.Mégjó apu munkahelyén ismernek,szeretnek,multkoriban hülyéskedtem velük,(vagyis probálkoztam) főnök meg mondta nyugodtan használhatjuk ottani targoncát.másabb mint a sulis,sokkal nagyobb,jobban gurul és aww *-* udvaron lehet száguldozni mint egy őrült XD holnap is még megyek,legalább gyakorlatom legyen patent vizsgára:) salomot gyakoroltuk apuval (tehát tárgyak közötti megkerülést 8asokban) meg egy kis vezetést..szerintem megy,meg kezdem megszokni,bár tökéletestől messze van..de igyekszem,elmagyarázta értem is,probálkozok,de ez olyan amit be kell gyakorolni..Szomszéddal hál istennek azóta nem találkoztam,mióta mvolt az ugy megiojedtem incidens,éppen jöttem haza én meg annyit mondtam jól van jó napot,ki se jön ha hazaérek..Talán kapcsolt volna? Ugyanakkor ha valaki megijed nem az ajtó mögött kéne maradni? Érdekes..
Holnap még átugrok Szabihoz,leírom amit vettek suliban,addig is Hannát láthatom..kis 7 éves kislány,de tündér ugy imádom *-* Ha lenne ebbe a romlott életbe valakim,biztos kislányt szeretnék..Kis cukorfalatot..de előbb fel kell épitenem mindent.. :) ezt így mára,valamikor meg irok valami elmélkedős fejezetet,mert muszáj lenne,temérdek dolog járkál a fejemben... Kikapcsolódásra egy kis telefon készitette izébizé:
Aptya mutatja munkahelyi udvaron hogy kőne menniXD..

Én már kormány mögött,meg salompróbánál :)

Gyár:)

Ha majd kialszanak a fények,majd minden halott táncol..xD

Belülről...csövek,hidraulika meg minden egyéb=)

egyenlőre ennyi :) Max annyi,hogy volt egy dilis álmom..Mennyire normális az,hogy azt álmodom,hogy azért kellettem hogy valaki 18 éves kora előtt csókolozhasson,és erre ment ki az egész hogy ne legyen már gáz így? o.O Wtf..
Nya,Oyasumi Nansai~

2 megjegyzés :

berii írta...

Hát tudod hogy már az átlagemebernek nincs igénye arra,hogy megtalálja önmagát,sem arra hogy kialakítson minőségi emberi kapcsolatok,barátságokat,párkapcsolatokat.Nincs mit tenni,a világot nem válthatjuk meg mi páran akik máshogy gondolkodunk :((

Targoncának meg örülök,h összehoztad,fog menni az a vizsga is,csak hinni kell benne,tudod,h minden fejben dől el cicca ;3

Yuki írta...

De ez annyira röhejes bakker.. Persze,hogy nem mi fogjuk megváltani,dehogy valaki eldobjon valamit,és beállni a sorba és ráadásul ugy imponálni,hogy tulajdonképpen az igazi éne ki se bontakozhat,bebujik valami mögé,de igy szerintem nem lehet élni..előbb-utobb :)

Targoncát meg igyekszem,csak ahogy írtam autónk sincs,nem igen láttam autót se,és ráadásul inkább öreg tatákakkal voltam összerakva,akiknek serintem 80-90%uknak van jogsija xD de kezdek belejönni,már a tolatással barátkozok,azonkivűl semmi gond..Csak az a fránya szóbeli,annyira undoritó és nyers hogy bröá...

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦