2012. november 25., vasárnap

Koncert,Gondolatok,döntés



Végülis akárhogy nézem ez a bejegyzés megint nem kapcsolodik teljesen az életvonalamhoz,hiszen csak egy kitekintő..Voltam tegnapi Grenma-Alvin-Depi-Tank koncerten,hoztam is videót nektek :) Persze a gagyi telommal,és hát tankcsapdára nem maradt sok hely telefonon,aksi is merült stb..Sok helyen azt hiszem hangom is hallom,bár csak üvölteni lehetett ekkora hangfalak mellett,nem énekelni..aztán más hangot is,nem mindig kiveheztő^^" Sokan ki se szűrik szerintem :)
Viszont egy koncert mikre nem jó :) Tudjátok..Világéletembe ne mvoltam igy,ennyi ember között,és jó volt láttam egyedüli embereket,boldog párokat,meg egy vörit aki szemezett velemXD rá kellett jönnöm,az élet nem áll meg,és élek az álmaimnak de egy egészen másfélének és másféleképpen..Ha lesz,aki szeretni fog,és lesz aki megbecsül,annyi biztos hogy foggal-körömmel ragaszkodni fogok érte,nagyon szeretni és ha addig megy a dolog,kimegyünk szépen kettesbe pár év mulva neki is jobb világa legyen..Sokszor hallottam uncsimtól is,másoktól is msá vagyok mint a többi,különleges..az tény másképp gondolkodok..de ezért lennék különleges?Vagy mert túl tudok szeretni aztán x ideig falat kaparni?Csak annyi van bennem,hogy ne csak egy senkiként emlékezzen senki rám,hanem mégis valaki,aki sokmindent tett volna és tudott nagyon szeretni..Bárkit,bárhol..De most én ezt így kellőképpen lezártam és a koncert kellett hozzá és egy más fajta nézet.Az okosok ugyis azt mondták az isten figyel,meg uj utak mellett,hogyha lezárok valamit csakis akkor jöhet valami,aminek kell hogy megtörténjen és boldog leszek..Kapaszkodtam valami kib**ott álomképekbe,mert álmodni jó és még mindig soha nem adok fel semmit..de ha másképp gondolkodok,érzek és látok dolgokat érthető más az álomképem nem? Remélem boldog leszek valaki mellett,akiért majd bármit megtennék,és ne mváltogatásról fog szólni az életem..és majd egy nap kislányvisongás zenditi be a házam falait:) Annyi biztos apa nagyon fogja szeretni fiu legyen vagy lány:) Az anyukájával együtt..de jó lesz egy nap megmutatni nekik,milyen fordulópontok voltak az éeltemben és már most láthatatlanul szerettem őket:) Volt egy hangulata is..Alvinnál elbaszott szerelem cimű zene,sötét,mindenki gyujtott elején öngyujtot,vagy telefonokkal világitottunk,és énekeltünk..:)

Aztán..régebben is álmodtam egy kislánnyal,meg Freddel,akkor nem tudtam hova tenni a kislányt ki az,mi az..aztán megint,megint..és olyanokat mondott legutobbi álmomban,hogy anyu is besokkalt..meséltem..Nem tudtam róla,de volt egy abortusza anyunak előttem,elvetél,muszáj volt megtenni különben meghalt volan ő is,ha kicsin már senki se segitett volna..Régen volt valami abortuszos lap is,de hát röhögtem anyunak mikor nem is igen él nemi életet..ez a mult lehetett..És az én halott,ugymond növérem figyel..ehhez kétség sincs,olyanokat tudott,mondott amit más nem tudott volna anyun kivül..jó érzés,és már tudtam is ki is az a lány:) Persze ezotéria jó ha van,más dolog felé elfogultnak lenni,de nem jó ha az határozza meg minden mozzanatod,tulajdonképp nem tudsz élni..Enge msem az határozott meg sosem,csak abból meritettem erőt..aztán valahogy ugy döntöttem,hogy oké,más egy nap ugyis megbecsül,vannak megállók igy vagy ugy de a végállomásra elérek egy nap..addigmeg....=) Annyi bizonyos,hogy a nagy szerelmem nem baráti körből lesz,uj személynek kéne lennie,mert én per pill senki iránt nem érzek semmit barátságon kivül..és nem is tudnék ugy nézni,mint szerelmemre..nem fogom erőltetni,hajtom magam,tanulok,aztán legyen aminek lennie kell :) A barátnőm belül azért remélem rockos lesz,vagy rocker mert hát jó az ha valakivel egy hullámhosszon vagy mindenben.Sokat tanultam,sokat okultam és sokat változtam..Nem mondom kár volt érte,mert nem volt.Ez egy nagy szakasz volt az életemben,ami repített,löketet adott,felfedezhettem általa saját magam,és ez jó érzés.Meg a boldogság is,de minden halált az embernek el kell temetnie,feldolgoznia a gyász idejét. Na de..ez nem is ide való,hiszen koncertről volt szó,csak gondoltam,gondolatokat osztok :) Sok videó lesz,kevésbé jó minőséggel,de hang szerintem elég élvezhető... :) Ha sorrendet kéne mondanom élmény szerint,akkor alvin-grenma-Tank-depi... de jók voltak,csak végére elfáradtam,meg sipolt a dobhártyám.. Alvint nagyon megimádtam,eddig is szerettem..de élőbe...gyááá :) Meg ugy az egész,hogy igy rájöttem akár az emberek nézéséből láttam milyen belső emberek vannak,milyen kedvesek,arayosak,ésatöbbi..a világ nem áll meg,én is fejlődök benne továbbra is^^ és ami lesz,az lesz...hozza a többit a sors,meg az élet :) Sok videóti itt egybesüritettem egy videóba, általában egy-két percesek durván,van valamelyik elejétől fel lett véve,másik kevésbé,memória és aksi hiján,tracklista sorrend szerint: Össz idő 34 perc
Grenma: Új hős, Talán nincsen minden rendben,Kérdőjel,Pillangóhatás♥,Ideje élni..,Emyém az utolsó szó, Mindenki (Y), 
Alvin: Én még tükörbe tudok nézni,Nézlek és nem hallok mást,Bizalom,Mi ilyenkor szoktunk sírni,Kurva élet,Elbaszott szerelem=)
Depresszió: Mi forradalmunk,Jön a reggel *-*,Te vagy a szerem,Nem akarok elszakadni

Tankcsapda: A nevem rock





-

Nincsenek megjegyzések :

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦