2012. november 6., kedd

Targonca,Dilis szomszéd,tervek..

Halihó :) Elöször is az archívumot kicsit átalakítottam,nyilra kattintva kijönnek az ahhoz a honaphoz tartozó bejegyzések,és igy aki vissza akar tekerni talán könnyebb lesz,bár az csak esztétika szempont,de mégis ugy gondoltam jó ha megosztok minden kis újitást :) De kezdjünk is neki..

Tulajdonképpen elvétve volt róla szó,de teljesen mégsem erről a tervről és a megvalósításáról.Az alap konzepció az,hogy tanulok érettségire emelt német érettségit is óhajtok tenni 3 év múlva,mindeközben most járok targoncára is,amit munkaügyinél választottam és valahogy a kettőt ötvözöm.Nagyon nincs sok időm mostanában..(Szerencsére) Targoncával végzek december elején ha minden úgy alakul,utána munkát keresek,vagy pont apunál raktárosként targncásként vagy máshol 3 műszakban..Mert itt nekem egy osztálytárs,akivel tanulok,Szabi és itt van tőlem 5 percre és tud is segíteni..szóval a dolgok ott vannak rendesen,véletlen-nem véletlen ki-ki döntse el a saját meglátása szerint.Ha meló lenne rakosgatnék félre,és lenne egy alap érettségire igy,(2 millió forintos)tőkekezdés arra hogy uj életet tudjak kezdeni..valószinű első hetekben szálloda,aztán közös albérlet valakivel,sok helyen van magyarországon igy is közös albérlet,majd akkor lesem a német újságokat/apróhirdetéseket,könnyebb ugy fizetni is,és lenne annyi félretett pénzem hogy 8-9 hónapig ha nem jönne össze munka,még az sem lenne gáz..Persze a jövő,és ez a kép márcsak magam miatt van,nincs itt szó senkiről,mert érzem..itt akarok hagyni minden kétszínűsködést,az egész családom,elegem van,és itt akarom hagyni az életem egy szakaszát.Az hogy az új mit hoz,nem fogom tudni,de jobbnak látom ha itt hagym azt a helyet ahol annyit szenvedtem,betegeskedtem..majd a magam kovácsa leszek,és ezeknek a lépcsőfejezeteit már elkezdtem..az első résznek a vége pont a december vége(targonca lesz) Onnét nyilik majd meg még egy magasabb lépcső..Apránként,lépésről-lépésre,logikusan...

Szóval targoncáról is: Gyakorlatom nem volt,az első csütörtökön lesz délelőtt..Egyenlőre az elméletet tanulom/magolom,ami meglehetősen száraz..motorok,hidraulika,és minden egyéb..mint aki jogsira készül esküszöm..az első szóbeli pedig már november 28.-án lesz,és kb van 40 tétel..megnézzük hogy evickélem át :)

Közben kicsit zongorázok is,régen volt zongorám,de Bazsika eltört belőle két billenytyüt xD de nem baj nem haragszom így ha van kedvem,néha néha probálkozok egy szám lejátszásával de csak gépen,ha egyet megtudok mindezek ellenére tanulni,akkor majd youtubera töltögetek fel..rámjött a másik fajta művészlélekség :) Igazából furulyás voltam 8 évig,de furulyát meg eladtuk szegényeknekXD nincs meg..

Közben új szomszédok költöztek ide..Nem túlzok hogyaki ideköltözött mellénk,azt mondom hogy nem normális.Nőci 35,én meg még éltem a körszakállos életem(2 napja megborotválkoztam,aztán növesztünk megint) Anyu ezzel fogadott mikor apuval megjöttünk temetőből,hogy olyanokat kérdezett hogy én a rokonuk vagyok-e,(igen,rokon,mert szokott látniXD)hány éves vagyok, dolgozok-e,mire anyu elmondta hogy gimis vagyok ha ugy nézzük,akkor megkérdezte hova járok..nem is ez a lényeg..utána megkérdezte van-e barátnőm,és engem 25nek nézett..Hát pff..Köszönöm. me gelözö lakhelyén irtak ki neki cd-t,én kitudok-e..Kitudok,de nem fogok..Könyörgöm..értem hogy jó téma ezen röhögni,apu szekál is vele,de törvény hogy én vonzom a diliseket..meg még is mit szeressek egy gyogyos 35 évesen?tőgyét,mellét? az a tehénnek is van,mégsem tartom házban.. ma hazaértem suliból ugye délután estin,jövök föl kinyitja az ajtót mihelyt nyitom itthoni bejárati ajtót,azt mondja ugy megijedtem..Én meg jó van,jó napot..aztán azzal az iramba be is jöttem...Nem fogok meg nem is tervezek senkihez nyitni,kontaktot folytatni,pláne nem ilyen dilikkel,vagy olyan nővel aki kb anyám lehetne..áh..Arról nem is beszélve hogy én szerelmet nem keresek,de nem is akarok.Egy az hogy gond van vele,kettő mindenki életében egy igazi szerelem van.Másik hogy ha lenne is,olyan kéne akinek nem volt könnyű élete,tudja mi az hogy küzdeni az életben,mert másképp nem fog se engem,se az adott művészeteimet megérteni,mi mit jelent.Akinek valoga alá van nyomva minden,az csak nyavalyogni tud,undorító..A tipikus réteg..Minden embert én nem külsőröl itélek,hanem belső szemeimmel..Innét kezdődik a vonzódás,az igazi szerelem vagy bármi más..Sohasem a külsőt néztem,az mindigis a legkevesebb,elé egy alap kinézet :) Na d nem lényeges,tervek vannak,ötletek,csak ezek történtek az elmúlt napokban..

lehet ezen a héten majd még egyszer irok,márcsak gyakorlat után is hogy végtére milyen lett,mert azon még nem voltam^^ Kis beszámoló :) 

   Oyasumi=)

Nincsenek megjegyzések :

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦