2011. április 30., szombat

Statisztika

Most nem szolgálok egyébbel mint egy havi statisztikával mivel április utolsó napja van^^ minden hónap végén megejtjük,mert az ember hibáiból tanul mi volt jó mi nem tetszett,látogatók csökkentek vagy növekedtek,stb :)
az életemről is persze majd irok,de most blogot is rendezgetem,meg ma alapból nem érnék rá olyan szinten,meg sok mindenről szeretnék irni.ugyhogy csapjunk,bele,nem? :) 

első: nézzük napi felbontást
Elég jól kivehető hogy a napi látogatók 10 és 60 között vannak..ami igy kezdődő blognak (16.-án indult utjára) talán nem is olyan rossz arány.reméljük lesz jobb is..mindenesetre örülök hogy nem csak magamnak irok és van aki kiváncsi rám :) a legmagasabb a 60 olvasás 25.-én volt,akkor készült az érzések és az ending cimű bejegyzés is^^ most vagy az volt izgalmas hogy égettem a kezem vagy nem tudom..xD magas nézőszám yuki égesse fel a lábujjait is hogy elérjük százat?x'D de na :)

Ugorjunk..Akkor egy havi összegzés hogy állunk,mindenféle kommentár nélkül:

Most április végén igy áll a blog,kemény 278 olvasóval.Köszönöm mindenkinek tényleg^^




Bejegyzések (avagy mi volt a legolvasotabb,melyik kevésbé,persze ez csak ugy jelzi ha pont arra linkre kattintottattok,ahol csak az a bejegyzés van érvényben:) )

Nincs kép,igy csak másolni tudom a lényeget olvasottsági sorrendben:

Cím                                Olvasottság

Ending                          24
Érzések                        18
Sorsválasztás               16
Teszt,hogy....                 9
Őröl malomkerék         8
Mondd...                       5
Csak előre nézz..          4

Ezt is mindenkinek köszönöm,látni hogy inkább simán blog van beütve mint a link :P sebaj,örülök :)
Akkor forgalom forrásai,honnét hivatkoznak,van mindenféle legtöbb ugye fész de amennyi weboldal ki van dobva,azthiszem inkább nem linkelem meg inkább tartom azt hogy engedély nélkül nem mutogatom^^

Ami még kimaradt,a közönség az olvasók^^ Zöld terület ahol voltak olvasók,de ezt is mindjárt részletezzük :)


Úgy van.Előrészt természetesen magyarország(kicsi,annyira talán nem látható de ha megnyitjátok képet talán.)

Ami érdekesség,hogy Amerika..ami nem rossz de nem hiszem bármit értenének ez végett is lett egy amolyan forditógép,hogy valamennyire lehessen érteni..nem is szapóritom a szót:
Ország                           Szám
Magyarország              269
Egyesült Államok             9

Akkor térjünk ki még a böngészőkre,ki mit használ vagy hogy néz ki :P
 Jól látható,de nézzük százalékokban :)

Chrome  124 (44%)
Opera     72     (25%)
Firefox   62     (22%)
IE           17      (6%)
Safari     3        (1%)


Látni ittis chrome döntő,ahogy mindenhol..amin csodálkozok több az operás mint tüzrókás,bár magam is anno operát használtam,szoros a mezőny azért :) Utolsó pedig operációs rendszer legyen,bár szerintem elég egyértelmű ^^

 Ehhez sok hozzáfüzni valóm nincsen xD windows emberbarátabb persze,szóval érthető is :)

A következő postig pápás,örülök hogy olvastok^^
Yuki

2 megjegyzés :

Névtelen írta...

De jó a statisztika:D
Viszont nem tudom miért használják oly sokan a Crome-ot:(Én utálom,mert a böngészési előzményeket+mindent eltárol és tele volt mindig szeméttel a gép!

Ja,és köszi az arculat váltást"belepirulok",hogy csak miattam vesződtél:)
Miyu

Yuki írta...

Ujra irhatom,mee nem küldte el.. xD
Szóval:igy van^^ én probálkoztam chrome-al,de valahogy..nekem nem az igazi,lehet dicsérni,de..nem :) operás voltam,de az nem igazán fészbarát,bár bétája az de addig firefoxozok..jó is gyors is,kiegészitők mi egyéb,csak kell hozzá gép :) lehet leragadok nála xD

arculatváltást meg én köszönöm,kiélhettem dizájnos napomat betűtipus válogatos kinézet minden..sőt..nekem még otthonosabb is ugyhogy nincs mit ^^

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦