2013. január 11., péntek

--

Nem tudok ennek a bejegyzésnek címet adni..annyi minden történt,annyi minden kavargott fejemben,hogy lehetetlen..igyekszem nem túl nyőgvelős bejegyzést alkotni,hisz tudom azt senki se preferálja :)

Mióta uccsó post megszületett,Ő nem keres.Tehát logikus,hogy olvas,magára ismert,vagy megbántottam,érzett valamit,és puff,csak úgy eltűnt az életemből...
-Figyelj,ha olvasol,annyit kérnék hogy mindent beszéljünk meg,hiszen te is megérthetnéd..Egy az hogy reménytelen másik meg az hogy csak megbántanálak és annak úgy sem lenne jó vége...ha jobban átgondolod (és gondold csak) lenne értelme?vagy jobb ez a nem szólok hozzád szitu?tudod értelmes emberek vagyunk,irj rám,nem haraptam le érte senki fejét,de ha nem keresel,elkönyvelem annak nem érdekel...ha ez a zegész nem érdekel,akkor engem se,csakhogy a barátság fennmaradjon...ha más mondanivalód lenne,azt is szépen átbeszélhetnék én is őszinte lennék,hiszen -valljuk be- fontos vagy nekem..nem hiába vagyok olyan hogy ha valaki mosolyogva hosszú ideig stiröli szemem,zavarodva egyszerüen elforditom fejem :) Annyit még hozzá akarok tenni,hogy megbántani sem akartalak,sem beléd rugni,vagy lelket amoritzálni..

Ez az egyik..a másik pedig az,hogy munkakeresés van most hogy végeztem mindazzal,amivel kellett..az az egy biztos hogy egy icipici naruto tetkót szeretnék jobb vállamra...mivel olyan jól mutat mindent..hiszen a sorsunk,a lenézések,az egyedüllét,az hogy senki sem hisz benned,abba kiköpött mások vagyunk...aztán az út,a küzdelem,a felkelés,a harc,az uj ut,probálod megvédeni azokat akik fontosak,és megannyi minden...egyszerűen kell és muszáj:) végülis most sacc per kb 18 ezrem van :)

Akkor még amin gondolkodok egy basszergitár..persze nem Gibson,beérem én majd egy gyengébbel is...verseket irok,sajnos művészlelkem megvan(nem egyszer kivántam bár ne lenne..) és mivel rock lett ugymond az egyik életem,én ugy érzem nem ártana....aztán bejön a nyár vagy valami,ugyis dolgozok..egy heti egyszeri tanárhoz nem halok bele...jövö zenéje,de erre akarok orientálodni...verseket irok,lehet jo lenne hozzá valami zenét,valami ritmust,valami mást...:)

Ha munka összejönne,vagy ha nem is,mivel még él a 90%osom,nagyon érik egy tavaszi animecon..magamat ismerve elüldögélek,vagy eljátszanák konzolsarokba XD vagy iszogatnék,gondolkodnék élet nagy kérdésein,valamelyik ismerösöm észrevenne ugyis odajönnének hozzám..lehet megkéne nézni egy ilyent,ugy hogy valószinű megyek :)

Napokban szarul voltam,mondjuk ugy,hogy kijött minden,hogy senkinek se érek francot se,valameddig jó vagyok,a szöveg van,de különben mindenki szemében egy nagy büdös senki vagyok,és mindenki más jobb nálam..noha igaz,akkor csak annyit kérnék hogy egyszer ne mondjátok a szemembe azt ilyen jó barát,meg milyen jó,meg miylen vicces,mikor meg nyugodtan lehuzhatnám magam a rolón,a kutyát se hatná meg..Vagyis ezt hittem.E. összekapart még aznap mikor ugy éreztem,ami olyan érdekes hiszen ő viselkedett ugy régen meg ugy éreztem hogy én meghallgatom más baját,de ha én önteném ki csak egy icipicit a szivem,le van szarva...lehet csak sok volt az a efféle téma...de jól esett,megbecsülöm és köszönöm:) sokszor nem ártana elgondolkodnom...

aztán van itt még pár dolog..álmodok...de ugy álmodok hogy valami megfoghatatlan mindig van az álmokban,tehát legyen az a sors,szellem,miegyéb..pont ma álmodtam valamit..Picit fura volt..az nem tudom hogy jóérzés,de fura...álmon belül éreztem az érzéseket (magyar nyelv,jól megaszondtam) és totális nyugodtság kapott el..nem érteeeeeeeeeeeeem....és soha nem is fogom érteni...ezek vannak,igyekszem rájönni a miértekre..ha meg nem sikerül,igy jártamXD

Jahm...mivel hülye se vagyok,már egy ideje sejtettem valamit,de azt se értem :) Mindegy,carpe diem =)
Jövö héttől picit ujitunk blogon,lesz egy másfajta bejegyzés..picit átivelünk máshová is,mivel itt már nem csak a anime,manga,my life szlogen fog élni..hiszen nem minden az én tyukszaros életem =~^^~=

Bye~bye =3

Update: Ha már volt szó zenéről,művekről,akkor mutatok egy saját zongorajátszást ici pici kis részlettel amennyit még tudok:) Noha nem a legjobb,nem mesteri szint,és ráadásul ahogy felvettem miközben játszok,szagatott is picit (hang hál isten nem) mert hát a gép egy régi vas..:) Aki felismerné annakcupp a fejére :)


Nincsenek megjegyzések :

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦