2013. január 26., szombat

Folytatásfélék


Hát...Azt hiszem ez egy nagyon,hosszú,átnyáladzós-flizofokus-mindenes bejegyzés lesz,de kell ilyen.Ki kell irni,mielőtt a magvas gondolatokat elfelejtem.Meg amugyis..ez az én kis ici pici lelkem még kisebb gondolatainak naplója.Nem de?

Sokat irhatnék,fiozofálhatnék,de egyrészt fáradt vagyok,másrészt késő van ehhez,harmadrészt,jobb egy külön kategóriát emelni neki ;) Csak lényegesebb mozzanatokat,amíg nem felejtem el.

Fogalmam sincs mi a szösz van..Szerdán,valljuk be,magam alatt voltam..Elmerengésem a családon,az életen,valljuk be úgy mindenen.Van,hogy néha elfáradok,de őszintén...kivel nem esik meg? Ami nem is akkora lényeg...A francba is,2 hete nem volt semmilyen hülye álomkép,megjelenés,hang!! Hülye gyerek lefekszik,és körülbelül magam előtt láttam egy 3 mm átmérőjű,icuripicuri kis csillag félét.Nem aludtam. 2 hete nem volt olyan álom,ami megtörtént.Semmi kép,mintha jövöbe látnék,de szerdán ez már eleve fura volt.Végülis nem érdekelt,olyan kis semmiségnek tünt.

Aztán álmodtam.Ami slusszpoén,hogy nem is emlékeztem rá,mig egy szőke kislány nem ment előttem át az utcán.Beugrott egy álomkép..Kb talán 3 éves szőke kis manóról,miközbe rám néz..Talán picit mérgesen,nem tudom..Nem tudom hova tenni azokat a szavakat,hogy apa meg ne add fel...felmerül bennem ezek óta a kérdés,miszerint ki ő,mi ő,vagy megint beképzeltem valamit?Fene se tudja.


Tudni illik nem adtam fel semmit.Unom az egészet,ahogy van..a monotonitást,a benne lézengő embereket,amugyis új valamit várok,új életet egy nap,amit elkezdhetek,aminek része lehetek,tök egymagam,és ez jó:) Csak a tündérjelenség megzavart..mert csodaszép volt,és maga az a dolog hogy talán már ez a fény is ő volt..olyan kellemesen melegiti a lelkem..hogy nem igaz :) Talán mégis igaz,az hogy

'Ha van még valami tiszta
Ezen az elveszett világon,
Azt máshol nem találom,
Csak a lányom szemében látom.'


Kincsem...töpörtyüm..kis hercegnőm..elhiszed hogy tudom nem véletlen ott voltam,és tudom létező személy vagy valahol,aki csak vár leszülessen?Nem az első megjelenésed,igaz?Aztán lehet hülyének nézni,kb letojom..én érzem és tapasztalom..
Apa meg nem adja magát könnyen..apa tesz érte,jó életed legyen,és sokat fog majd tanitgatni.Majd ezeket a bejegyzéseket egy nap visszaolvasod :) 

Csütörtökön még elemezgettünk..Szabival sokat beszéltem,ami nem meglepő,de este 8ig elültünk utána ház előtt,elszivott egy-két cigit.Volt szó mindenről,noha az életem nem ismeri..Mégis egy értelmes ember,értelmes gondolatokkal,akinek van meglátása..35,de imádni való pasas :) Ugy tünik azért flangál velem,mert bennem is lát valamit..pedig egy taknyos 20 éves kölök vagyok,de mégiscsak..:) Fogjuk ugy hogy megértem a dolgokat minden szemszögből.az lesz majd filozofus bejegyzésemben..én hogy láttam,ő meg miről beszélgettünk.Egyszer.

Másodszorra J-vel nagyon sokat beszélgettem..(majdnem hajnalig)Ő is egy olyan ember,akinek nem tudod miért,de megtudod nyitni a lelkedet,talán mert kikupált,beszélt olyan dolgokról,amikről eddig nem hallottam,és támogat az utamon...Emberek...aki már most komplett hülyének néz,az kéretik most nem olvasni,majd később visszajönni :)

Elvileg az az első benyomása,hogy néha meglátom jövöt.Közvetetten,vagy pedig elvontabban.Ugyanakkor valószinű valami okból kifolyólag néha láthatok egy másik dimmenzióbol való valamit. (Máris megmagyarázna sok dolgot a fénygömb esete,vagy akár a csillag,és meg annyi más.) De nem ásom bele magam mélyen,csak az én életem része,tehát jól esik ha kiirhatom,akkoris ha sokatok egy nem normális embernek tart :) Ez ezzel jár.Sajnos.

Beszélgettem vele sok mindenről,amit valószinű itt nem osztok meg,hiszen más véleménye nem ide tartozik egyes dolgokról...talán majd a fejtéseket a filozofokus bejegyzésemben...csak tényleg egy valami,ami ujabb erőt öntött belém....

"Mert elég, ha önmagad adod. Ráadásul van egyéniséged, jobban, mint a tobbségnek. Elég ha VAN. Nem kell bizonygatni. Nem attol fognak szeretni, ha kidomborítod a beszélgetéseidben, hogy te kulonleges vagy. Aki nem veszi észre, arra akkor se hat, ha az "orra elé teszed" a kulonlegességed  Aki meg vevő rá, az anélkul is érzi, hogy megmutatnád.  Szóval javaslom , nem kell elbuvoldod mást, csak érezd jol magad, add önmagad és persze mindenkinek javasolt ,hogy ne ártson másnak, pláne, mert az élet többszörösen visszaadja neki, bár nem buntetésként ,hanem tanulásként, de ez már ezt másik téma lenne... "



Esküszöm..nincs olyan ember,aki igy belém öntené a lelket! Egyszerűen nem arról volt szó,különlegesnek mondtam magam,hanem elmeséltem neki kerek-perec,hogy szeretném ha emlékeznének rám,lássák más vagyok az átlagnál,és igen ő az,aki..tehát valahogy az emberek fejében benn legyek..és ő ezt szűrte le,és ezt mondta...ritka okos ember,ért is a dolgokhoz,és közben meg is mondja véleményét..persze askon is vannak ilyen afféle válaszféleségek,de az kb egy kaptafára épül,és értelmét se látom megválaszolni,hiszen nem indokolják,csak példakép igy meg ugy stb..Igazábol idegesitő..De így,tőle,nem..meg értelmes is,és jól eltudunk mélyedni igy a dolgokban :)

Ígen..az álom folytatodott...Valamiféle verset irtam,ismerösömnek megmutattam (nevet nem irunk,kezdö betűt se,igy is sokan nézik..) Tehát..ő ezt a verset leszólta,elvont,értelmetlen,és semmi logikája nincsen.....az első versszakratalán még emlékszem:

"j
ön a darázs, jön, megszagol,
dörmög s a vadrózsára száll.
a mérges rózsa meghajol -
vörös, de karcsú még a nyár.

ám egyre több lágy buggyanás.
vérbõ eper a homokon,
bóbiskol, zizzen a kalász.
vihar gubbaszt a lombokon."


Azért az mekkora hogy már álmomban is versekről álmodom :D Aztán igazából megmagyaráztam hogy ez a vers,olyasmi mint az életem,hiszen a nyár is gyorsan elillan,ahogy minden évszak,és egyszer csak fejedet kapod,hol vagy,mi történt..tehát kb az egészet a saját életemhez hasonlitottam..passz jelent-e valamit,csak kiirtam ezt is,el ne felejtsem :)

Egyenlőre jó éjt,igy is hosszú lett,de ki kellett irnom..Voltak közben érdekes dolgok :)
Illetve mindenki jó legyen,és mosolyogjatok sokat^^ Hétvégén majd lelkizünk-elmélyedünk egy jót gondolataim furcsa bugyraiba,ahogy 1x régen csak talán kicsit hozzáadva :)

Yuki

Nincsenek megjegyzések :

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦