2013. január 23., szerda

Valahol valamerre

Még mindig sokmindent nem értek...Szombat,apu unszolt,vett,hogy menjek el kosármeccsre (mert ott lesz a kolléganője meg a lánya) Soha a büdös életbe nem voltam hude sportember....focit sosem fogom szeretni,unalmas.kosár mondjuk jó,főleg ha nem egy ponttal kaptunk volna ki :P

Segíteni akar apu,tudom érzem..csak ilyen vadidegen traccspartikat nem szeretem...aztán meccs elött beültünk,beszélgettem lánykával,hülyéskedtem,aztán végülis fészemen bejelölt..látjuk egymást 1x,beszélünk keveset,és bejelöl.Soha nem fogom érteni ennek a logikáját.

Vizsgák leperegtek,tehát lassan belevethetek magam a következő felvonásba,és kereshetek melót :) vizsgákról annyit,hogy kb belekakkantok az egészbe,semmi kedvem,amit meg akarok az ugyis összejön..német 5,ugyhogy az pipa egyenlőre :)

Anyu...vele nem fogok megbékélni...tisztelem,ő szült meg,általa lettem az aki,és általa léphetek majd oda,ahova szeretnék egy napon,és mesélhetek majd egy hosszú útról,amit elértem és mik történtek velem..de..istenemre szólva....buta,ezt apu is tudja,és így kell elfogadni..nekem ezerszer jobb lesz egyedül,egy másik emberként élni,mint itt...komolyan.

Sok mindent nem tudok..most az a fejezet fog jönni,amibe elöbb utobb kényszerülök belenézni (családi dolog) kövesd el azt a hibát,hogy akiről azt hiszed szent,kiderül mégsem az..és adsz egy olyan adut a kezébe,hogyha addig fajulnának dolgok,azt kijátssza...én régen egy hülye gyerek voltam,de hál isten másképp állok dolgokhoz...viszont ez a dolog félek hogy elszakitja testvéri köteléket..undorom van ettől a családfától,de szembenézek vele..folyamatosan van egy rossz érzésem ami fusztrál...

Szabi azt tanácsolja amit akarom,tegyem is meg,mert itt elvan baszva minden..de szó szerint..csak félek hogy majd munka lesz,ezt a kettőt hogy a pibe egyeztessem...viszont muszáj lesz...nyakamba zúdúl minden,és nekem kell ezt végigjárni.az utak mindig is kifürkészhetetlenek voltak,és azok is maradnak..kiváncsi vagyok ki vagyok én,mi vagyok,mennyi a tűrőhatárom és mi lesz egyszer...egyszer olyan leszek mint naruto és tényleg azt mesélem majd a kislányomnak és kisfiamnak,hogy nem az a hősiesség ha teszel valamit,hanem az a hős aki legyőzi saját önmagát?és hogy minden felnőtt nem mer álmodni,de én olyan leszek aki azt mondja merjenek álmodni,és az én nyögvelős hosszú életem fog példát statuálni számukra?Nem tudom....de egyre közelebb vagyok ahhoz hogy más ember akarok lenni,mert az eddigi életemet nem bánnám ha lehuznám klotyon.Persze voltak szép emlékek is,de az ember 1x fiatal,egyszer feszegetheti a korlátjait,és 1x lehet hős a saját szemében. Szeretem az életem,azt hogy másabb vagyok mint az átlag és örülökhogy ilyen ember lehetek,hogy annyi tapasztalat adódott,ami más ember fiának akarva se.Voltam fenn,voltam lenn,megvertek,magántanuló voltam,tettem hülyeségeket,lettem beteg,voltam lelki beteg utána,sok korház..minden tükrözés,vizsgálat...de valahogy nem bánom.

Okkal történt minden.Sors nincs,de vannak dolgok amiknek meg kell történnie.Ezt megtanultam J-től,aki körülvázolta az ezotéria minden lépését..semmi se mhülyeség,ami hülyeség az is valami,ami van ebben körforgásban..nem tudom mi lesz az élettemmel.azt se merre tartok,mit érek el,mások hogy látnak..de igazából..nem is érdekel.az én életem,az én személyiségem...ezért vagyok egyszer vicces,egyszer művészi,egyszer depis,egyszer boldog,egyszer lelkis..és tökre nem bánom az egészet :)

H-s álmaim nem csitulnak..vagyis ritkásabb de jelen van..Nyakamat rá,hogy valami történni fog vele..nem tudom jó vagy rossz,de valami biztosan :) remélem jó :)

amugy te meg jelezhetnél ám (kicsit se nézek hülyének hogy itt üzengetek nem élő embernekXDD) mit tegyek,mi lesz a jövöm,vagy rám bizod? :) 2 hete se kép,se hang,az más mikor alfában érzem figyel valaki felülröl és ki kell nyitnom a szemem,de amugy...most max ezek a visszatérő álmok.

És valami,aminek tényleg örülök,hogy F-el elkezdtünk beszélgetni...fogalmam sincs hogyan,mert nem terveztem,és végig abba a hiszembe voltam,hogy utál,amit meg is értettem volna.Talán ő az,aki még nagyon ismerhet engem.Jó ember jó lélekkel,és tényleg sok köszönettel tartozhatok neki igy utolag,meg amugy is.szóval ez pozitiv és pirospont,mert örülök neki :) Bár az okokat nem értem miért pont neki kell ennyi sorscsapást elviselnie,de remélem ott is minden jó lesz..
 amugy meg sácccseni parasztok,gratulálok mindegyikötöknek egytől egyig...nem arról kéne itélni ki az uj,ki a nagyobb arc,hanem nézzetek a lelketek mélyére és jöjjetek rá egy két dologra..nem a bulit kéne nézni,a fejeket,hanem lelket..és ha valakit megismersz szeresd azért az aki,és ismerd meg.sosem győzöm mondani... ne itélj,hogy ne itéltess :) De mindegyis,nem az én dolgom,de jó nagy hülyék vagytok XD

Na yuki papó bucsuzik,be van golyozva,meg tiszta fáradt máraXD bye-bye :)

Nincsenek megjegyzések :

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦