2013. január 31., csütörtök

Olívia

Oké..Picit már megijedek magamtól.Van egy pont,de ez már nem normális.Emlékeztek,mikor régebben irtam,hogy FR-el láttam egy lányt,és elöször azt hittem valakinek a vetélésből folytán volt ott? Este ezen agyalgattam,aztán rájöttem...Arra az arcra én már nem emlékszem,de valamiért ugy érzem,már ő is akkor ott volt,csak nem jöttem rá..Hiszen mennyi értelme van annak,ha egy 'nem létező' baba ott van,beszélget veled,de utána 3 álmod-látásod van a születendő gyerekedről..Igazából nem tudtam ki ő,ezért gyanítottam azt amit,hogy egy vetélésből jelző kisgyerekről van szó,de valamiért napról napra jobban kétlem..

Tudom sokatokat zavarhatja,hogy megint erről irok,de...Könyörgöm..Ha ti tapasztalnátok ezt,amit én,biztos valahova szeretnétek kiirni,elmesélni,hátha valaki jobban megérti,vagy összeáll a kép egy nap a blogban vagy valami..Arról van szó nem mulik,sok mindent látok,tapasztalok ezen kívűl még,viszont erről nem szeretnék beszélni,mert az meg a másik furaság..kicsit van körülöttem minden,és nem tudok azok a dolgok amiket látok hogy függnek össze..Össze függenek? Más ez? Az a baj,hogy fogalmam sincs.

Mai nap is betette kiskaput..álmodtam..tehát álmodtam,xy-al telefonon,ahol ott volt az a kis szőke lányka,hogy késik vagy nem tud jönni..önmagában érdekes,DE.. megébredtem,fél percre rá tényleg csörgött a telefonom..3x..nem szóltak bele..Vajon a sors játszik velem ujabb körjátszmát vagy ez is csak egy véletlen? Úgy őszintén..Amiket eddig irtam,nem hazudtam,ha valaki kételkedne szavahihetőségemben :)

Szerk: Közben ez a verses dolog is ugy néz ki,mendegél..Apu munkatársa,(I) akit már emlitettem az elözö bejegyzéseimben,rámírt ma...megtalálta a verseim facebookon...persze,csak amit ott publikáltam,amig nem költöztettem át a blogra...jobb is lesz így,nem akarom magam reklámozni :) Ha jól tudom a természeti verset olvasta,meg egy elvontabbat,aminek azt adtam hogy nincs cime...azt meg nem mondom miből irtam,mert az sikerült legelvontabban XD de a lényeg...



'Ráakadtam 1-2 versedre....nekem tetszenek,sztem van hozzá "tehetséged" .... írj sok-sok verset....persze,csak ha jön az ihlet.. ...' 
Megint csak köszönni tudom,mert az ilyenek nem tagadom,de nagyon jól esnek :) A probléma mrá csak az lesz,ismerve,menni fog a gyárba hogy a pisti fia igy meg ugy,közben a közeli ismerőseim 98%-a azt se tudja hogy tudok ilyent irni XD 


Hm..sok mindenről irhatnék,de nem akarok..Most megint picit megpihenek az uton..Kikéne törni,elhinni hogy ezeknek a látomásoknak-álmoknak van értelmük,de kötve hiszem..vagy csak elvétve ígyúgy. Megint ott vagyok,ahol a part szakad,és megállok gondolkodni..jó lenne ha egy szobába bezsufolnának tök egyedül,és addig nem szabadulhatnék ki,mig a válaszokat meg nem lelem. Tehát tudom,hogy miattatok nem adok fel semmit,csak elég nehéznek tünik a sorsom,és a terhek,amiket rámrótt az élet,hogy cipelnem kell.Fene.. Viszont,ugorjunk vissza bódogságba....ezt a klipet eddig nem láttam,de mióta láttam,folyamatosan a kislányom juttatja eszebe,egy másik világon,hiszen annyira olyan :)



Szeretlek pici Oli,ugye tudod? ♥ :)

Nincsenek megjegyzések :

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦