2013. január 17., csütörtök

Rettegek, hogy egyszer még az én időm is lejárhat, itt állok a szíved előtt, de merre van a bejárat?

Jó kis sor,ugye? Tükröz,és most iszonyat negatív bejegyzés lesz a mostani,ami nem igen vall mostanában rám,de van egy szint,hogy amikor ki kell jönnie,akkor ki is fog jönni.
Persze nem mutatom senkinek,hülyéskedek,viccelödök,jól vagyok,miegyéb..De úgy talán 2-3 hete érzem üres vagyok belül..és csak fogy-fogy és fogy! meg nem magyarázom mi ez az érzés,de annyi bizonyos hogy fusztráló..Hiába Viki,Hiába B,hiába más,valami olyan mintha hiányozna belőlem..Lézengek mint egy robot?olyasmi..Olyan mintha az lenne sorsom,akármit alkotok,azt egy szél fujjással a sors a föld alá döngölné.Mindenki aki fut másikhoz,ha saját baja van..barátnak tituláltok közben rá mse néztek,de persze állitolag fontos vagyok..ELhiszitek,hogy megvetlek titeket? Szóharcos hadováló netharcosok...ej :)
Persze vannak kivételek,de nem fogom leírni,aki tudja ugyis tudja ;)
Nem keresel,nem kereslek.Remélem tudod.én sose irok senkire..várok február közepéig,ha ennyire nem érdekelt semmi,de a szöveg ott is ment igy szeretsz meg ugy,töröllek.Minden lelkiismeret furdalás nélkül..Van eg szint,mikor elegem van,az valahol itt van.Ugyis tudom olvasod,szóval még időt is adtam eldönts mi a bajod velem,vagy mit akarsz :)
Utálom ezt az egész életet..És csak türj-türj-türj...még van kis idő,ebből az egészbe..de könyörgöm mikor leszek ott ahol akarok? elhagyni mindent,mindenkit,eldobni az uj életem egyedül vagy együtt (ha netán lenne valakim,franc se tudja) uj helyen,uj mindenségben..Anyámat is el akarom felejteni.lehet rohaéknak nézni,undoritónak,de totálisan elegem van belőle,meg az egészből.Te tettél tönkre,te akartál elintézni helyettem mindent,miattad szenvedtem meg hazugságok miatt,te tettél beteggé,apámat állitottad be rohadéknak akkor,de most bezzeg jó? és ha elmondom mi a bajom,neked áll feljebb és mindig ugy állitod be  hogy ugyse megyek sehova,meg ittmaradok.Francokat.Elvolt baszva az életem,elbasztam magam körül mindent (kapásból 4 dolgot feltudnék sorolni) és akkor még itt maradok..ez a pár év is kinszenvedés lesz,aztán látok világot..elöször munkahely,vagy kis au-pair,vagy bánom is én,de innét el és uj barátokkal,uj mindenséggel uj élettel.ez 100%. Mikor novba elmentem volt autostop,busz,vonat,kisfalu..Olyan de olyan megnyugtató volt..tök egyedül voltam,de felfedeztem magam,vándoroltam mindenfelé..izgalmas volt..na meg ott (I) mikor leültem buszmegállóra,várva buszt visszafelé esett az eső,és csak egyedül voltam az egész területen..a gondolataim az eső kopogásával voltak párhuzamosak..nyugtató volt,jó és annyi minden..bár megigértem neki magamban a május-juniusi dolgot..addig még 1x :) aztán juniusba ugy is lejár 90%os...kehh...bár ugyis dolgozok addigra :)

Csak franc se tudja mi ez az üresség..valami mintha tényleg folyton fogyna belőlem..és ez nem depi,nem szenvedés,hanem magánnyal párosult valami,ami olyasmi mint egy csalódás de aztán mégse...és folyton azt érzem,egyedül vagyok,magamra számithatok,a körülöttem lévők meg kiidegelnek..Fuh..

Sajnálom...akikkel meg beszélnék,egy az hogy megszakadt,kettő feltételezem utál mint a sza*t..megértem,mindigis egy hülye voltam..2 ember hiányzik,Picit becsavarodok már...
(H/D) mondd...mi a francért valottál akkor azt,amit?És miért kezdek pár napja veled álmodni,mondd meg? Olyan nyögvelősen indult az első félév,ami télen kezdődött,mégis nagy barátság lett,abból meg más,de mint hülye azt is elmartam..valami berögzödés lehet..Úúúgy,de úgy beszélnék veled már..ismertél,tudod,tudtál..Az a sok vicc,sok röhögés,és annyi minden..hiányzik tudod? az a barátság egy különleges barátság volt..Volt,ha maradt volna és ne mfordult volna át máshova..

Téged meg..megértelek.Utálsz,gyülölsz,megvetsz,vag egyszerűen csak irritáló lehetek.Totálisan megértem egészet,valami nagyon alja ember lehettem,ugyhogy kár is ragozni az egészet..

És Te,aki figelsz...jelzel,segítesz,bárki is vagy...Miért kell ennek lennie? Minden okkal történik,de ennek mégis mi a franc az oka?Mire jó?Ez az egész....A fél életem más meghatározoja nem más,mint a szenvedés...persze...Isten szeme,uj világ,meg majd mégmittomén miket láttam még..Elég.

Hajj csak egy különleges barátságot szeretnék,beszélni,beszélgetni,tudjátok? Hiányoztok..
Utálom ezt a monoton ürességet.
Utálom ezt az életet.
Legyen már vége ennek a szakasznak már..





Nincsenek megjegyzések :

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦