2011. április 22., péntek

Őröl a malomkerék..

Úgy van.az a bizonyos malomkerék.Ami az álomból valoságot őrölt,és én egyenesen beleestem a közepébe.

Adj hozzá 2 fiut egy lányt,és jol keverd össze.az első fiuval aki mindig is egy lüke állat volt,ugyanakkor belül
törött,és a lány akkor érezte jol magát vele..Múltban.

Adj hozzá egy másikat,aki ugyanakkor szorakozik és teljesen ellentétje a másiknak.Akivel jó lenni,de ugy muszájból..És az igazi boldogságot sohasem hozza vissza.

Add hozzá jó kis zavarodottságot,reménytelen szerelmet és két fajta szenvedést..és ezt süritsd át a valóvilágba :) Voálá,kész a recept.

Sohasem éreztem igy magam.túlságosan élet íze van az egésznek..és ha akármibe is,csak egy picit belegondolok..remeg a testem,akaratlanul és fogom a fejem..Nemnormális^^

Tegnap este..hajnalban..fent..a magasba..voltak csillagok,hullót nem láttam,de miután kiterültem fűben,magasban..Órákig tudtam volna nézni csillagokat.mégis arra gondoltam,hogy neki megmutassam..csak úgy a fűben,de nem hiszem lehetséges is lenne :) Sosem..ott este..csak néztem magam elé magasban,ahogy világitottak a lámpák lenn és mély csend volt..ahol csak az autók mentek^^ Gyönyörű látvány..gyönyörű,de te szebb voltál :) Nem tudom ki irja a forgató könyvet,nem tudom ki rángat messziről zsinóron,de ki irhatna belőle...



It keeps coming back to me
I remember this pain
It spreads across my eyes
Everything is dull

Everyone's smiling, they're smiling
It pushes me far far away
I can't understand
Everything is blue

Can you hear me out there?

* Will you hold me now Hold me now My frozen heart
I'm gazing from the distance and
I feel everything pass through me
I can't be alone right now
Will you hold me now Hold me now My frozen heart
I'm lost in a deep winter sleep
I can't seem to find my way out alone
Can you wake me

I know when I let it in
It hides love from this moment
So I guard it close
I watch the moves it makes

But it gets me, but it gets me
I wish I could understand how I
Could make it disappear, make it disappear

Anyone out there hear me now?

Will you hold me now Hold me now My frozen heart
Kiss my lips and maybe you can take me to your world for now
I can't be alone right now
Will you hold me now Hold me now My frozen heart
Please make it all go away
Am I ever gonna feel myself again?
 I hope I will......

Nincsenek megjegyzések :

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦