2011. április 25., hétfő

Ending

félreértés ne essék..nem a blognak xD


ki lett nyitva a szemem.Mondták páran is már,hogy vagyok én egy olyan személy olyan tipusokkal találhatnék mást is mért várok rá?Olyan jó kérdés..nem tudtam megválaszolni,vagy ha igen,2 szóval..Mert szeretem.


küzdök..küzdöttem másfél hónapig,ahogy most gondolom oké,de mi a francnak is csinálom.Magam őrölni?Versenyezni egy parasztgyerekkel,és süllyedjek le a szintjére hogy nem hagyom békén?Nem..az utolsó lökést uncsim tudta megadni egy nagyon jó válasszal:


'tesó te különleges vagy.ha nem értékeli azt hogy olyan humorod van hogy én is bepisilek rajtad,és az hogy előbb áldozod magad fel akit szeretsz,ne törödj vele,legyen azzal a maradékkal.majd ha vele lesz és te letojod,esetleg lesz neked más,aki megbecsül majd megérzékeli a veszteségetmmit vesztett el.' probáltam szóról szóra leirni de lehet nem pontos..Én befejeztem.Kaptam egy akkora lökést hogy ugy gondoljam,igaza van.Kiszálltam,keresem boldogságot,nektek pedig sok boldogságot^^


A múltat persze nem feledem,attól erős az ember.
Yuki   Áthúzva-

4 megjegyzés :

Névtelen írta...

Igaza van uncsidnak... mind arrol, hogy különleges vagy, mind arrol, hogy rá jön, mekkorát vesztett....és persze a humorodrol is :)
szeretlek~~

Yuki írta...

Foggalmam sincs ki vagy,de azt jó ha tudod sose tartottam magam nagyra,és ezeket szavakat se én mondtam..Hogy ismeretlennek ne az tünjön hogy egy beképzelt nagyképű majom állat vagyok :) Ezt szeretném letisztázni^^

Én csak egy embert szeretek..bocsi :) nem szeretek dobálozni ezekkel szavakkal ^__^

Névtelen írta...

Yuki,törölted magad face-ről?
Miyu

Yuki írta...

őő majdnem olyasmi volt..inkább függesztés ugy gondoltam jobb egy ujjal uj élettel,de mivel rájöttem az se válna be,visszatértem a normálissal^^ hosszú..majd valamikor talán erről is irok mi miért merre :)

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦