2011. április 29., péntek

Sorsválasztás

Megint pár napja nem irtam.És ebben a pár napban pedig annyi,de annyi minden történt :)

A blogot probálom rendezgetni,ugy ahogy sikerült is de lehet még lesznek dolgok :) Jövő zenéje,egyenlőre igy nekem tökéletesen megfelel^^

Inkább csapjunk bele ugy módszeresen az egészbe.Hafu..Írja hogy szeret meg minden,amit én elhiszek mert érzem.csak:vannak olyan dolgok ami miatt én már nem értek semmit:
1:Eddig akart volna találkozni,de most nem igen akarodzik mert kell conra pénz,amit igazábol megis értek nincs vele baj,de eddig volt? :3
2:ha azt irom vele akarok lenni,olyasmire hivatkozik fiatal meg nem akar lekötni,ilyesmi az uj gondolkodásmodja :) Nah ez igy picit rosszul esett,de nem akartam az orrára kötni,mert csak ő érezné magát hibásnak.De ezt meg kell beszélni,mert

a:;)Berii szerint- ő és yami kapcsolata végén ilyen volt,és nem akarja hogy ugyanabba hibába essek,és ezt az utat járjam hogy szenvedek,miközben még hiszek benne hogy szeret holott inkább már csak féltékenység dominál,és igy probál láncolni.

b:;)Yumi szerint -
[22:08:55] Yumi-chan/ S: nem hanem azzal a felkiáltással h "túl fiatal még" "túl sok szerelem van előtte" [22:08:55] Yumi-chan/ S: "és tul sok jó pasi van előtte akik ha leköt yukináál elusznak" és yukit szereti meg minden de visszatérhet hozzá

Hogyha ilyesmi az indok,azthiszem én elszakadok.kész szenvedés lenne az egész,pláne két személy is igy látja,akik valljuk be,már több mint másfél éve ismernek :)

Ugy gondolom,mivel kettönk dolga én ezt ma megakarom vele beszélni és a beszélgetés után eldöntöm mi hogy merre hány kilométer :)

Akkor egy ugymond ismerőst elvesztettem,amit nem bánok mert kinyilt foga fehérje hogy nem körülötte forog minden,és nem irok mindig rá..Meg van egy másik lány,akivel elég jól kijövök igy pár nap alatt..Ő az az ember akivel kb ugy vagyok egy húron mint hafuval,ugyhogy szerintem ezt nem kell ragoznom mért ragaszkodok már jobban hozzá :) Kis művészlélek,megértjük tökéletesen egymás érzéseit^^

ezenkivül semmi érdemes nem történt.Vagyok,éldegélek és Döntök.a sorsomról.Méghozzá ma,eldöntöttem.Nincs több szenvedés,nincs több gondolkodás hogy mi van.Ma mindenképp egy uj élet kezdődik számomra.Kérdéses egyedül vagy sem.az majd eldöl :)

Addig pápás^^
Yuki

Nincsenek megjegyzések :

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦