2011. április 18., hétfő

Az elmúlt évek történései..és ami még hátravan

Mikor itthagytam blogot régesrégen,nem irtam semmit,hisz nem tudtam mit.mondjuk hogy pár éve is voltak kisebb-nagyobb gondok,de azért megoldottam,nem fájt az egész annyira,mint ahol most vagyok.

2009.december környéke

Mint fiatal fejjel,kerestem társaságot,barátokat,szoval maximum ennél az oknál fogva elkezdtem még anno fórumozni a Mondon.ami nemm volt olyan rossz,hisz akkor egy elég jó barátra is tettem szert sheva személyében..meg valami törpe,aki magát mindig annak hivja,és felvett msnre..Mondjuk ugy hogy nem igen birtam^^

2010.február
Sok emberrel szakitottam akkoriban meg a kapcsolatot,igazábol ha lucyval,hafuval(igen,a kislány)és shevával beszélgettem.Shevát akkormég birtam,elég energiadús lánynak látszott,hafu pedig engem csak mindig kiakasztott..amiből mindig az lett hogy hiába irt rám,egy idő után már nem irtam vissza.

2010.március-április
jég kezd megtörni,de viszont sheva megváltozott..nem a régi,és már több emberrel is kezdtem beszélgetni,hafuval pedig valahogy megtört az a jég..kezd megnyilni és forditva is igaz,segitettem a szerelmi életébe ahogy ő is engem,miután szerelmes voltam egy jó barátomba :3 *nem nevezzük nevén*volt nagyon sok hülyéskedés,szoval nagyon sok mindent köszönhetek ezeknek a tavaszi hónapoknak.

2010.augusztus
Eltüntem..mármint ugy mindenhonnét,mert megzavarodtam és sehogysem tudtam helyretenni mindent..

2010.valahol ősz körül
visszatértem..nagyon furcsa volt az egész..ahogy hafu viselkedett,ahogy nem értettem már semmit,és márcsak azt hittem megint szorakozásra megy ki minden..

2010.december
a legcsodálatosabb szerelem,amit eddig kaphattam..nagy nehezen itt bevallotta az érzéseit,és elöször meghökkentem mert nem igen tudtam elhinni az egészet,de belementem..tény első napok nagyon is furcsák voltak,sőt ugy éreztem mintha függenék,kötve lennék valakihez,de ezek az érzéskavalkádok szerencsére elmultak,és kiteljesedhetett a szerelmünk :) kiteljesdni?majdnem..itt kezdtem megismerni pár embert,akikkel megint csak jó barátságba lettem,és máig is tart kisebb-nagyobb megvonásokkal..

2011.február
sok zavar után,mindig is voltak apro kisebb huzások,amiből sok lett nekem,utána pedig mindig könyörgött..mivel nem voltak nagy dolgok,egy ideig megbocsátottam,de igy február körül icipicit tele voltam..Könyörgött másfél hónapig,és én játszottam gyereket hogy nem hiszem jobb lesz bármi is megváltozna..

2011.március-jelen

de ezek mellett is szerelmes voltam..vagy miket mondok xD vagyok. húzva volt az egész mig egy másik fiú (igazábol kettő,de abbol egyik ment a sutyiba) elkezdett szépen okosan udvarolni..közel van nem távkapcs^^ vagy én kaptam későn észbe vagy nem tudom..de azóta kiszivta nyakát,ölelgette,nála aludt otthoni problémákra hivatkozva és még egy csókos kép is kiderült holott mondta nem hagyja magát..dolog érdekessége hogy ő állitolag nem boldog,és hol az van szeret hol nem,hol talit akar..igazából már én sem tudom.nem tudom mit tegyek.szeretem,de mivel egyirányú gyanítom semmi értelme..amit tudok tenni hogy nézek egyenesen a jövőbe,és hagyom hogy boldog legyen.........

Yuki ~

Nincsenek megjegyzések :

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦