2011. április 18., hétfő

Mondd..

Szeretném szavakkal illettni az embert,
szeretnék hozzászolni,ki hozzám nem mert,
szeretném egyszer mosolyogva látni,
Mondd..elhiszed hogy a szerelem erősebb,mint bármi?

Mondd..mért kellett az egész hogy távolodjunk?
Mondd..annyira rossz volt hogy összebujjunk?
csak azt vesd a szememre amit csináltam,
csak nézz a szemembe,és mondd ki:mért erőlködök hiába.

tegyél amit tenni kell;már nem szolok bele,
ha valaki ugy akar már bujni hozzád és szolongat hogy gyere,
én..márcsak szemeimmel fogom nézni,
és azonbelül is csak a múltat felidézni.

Mondd..ugye emlékszel a multra?Mondd..ugye emlékszel rám?
csak még ezeket mondd ki,és elköszönhetünk egymástól,viszlát..
Mondd,hogy csak játék volt az életem,semmi értelme élnem
csak egy bábú voltam,ki leszakadt a zsinórrol és félek..

a bábú leszakadt..zsinor nélkül nem mozog,
lebénult mindene..nem beszél s nem morog,
olyan mint egy élettelen test,kilehete az utolsó életet
de a bábunak te leszel;s te maradsz mindigis az élete.

2 megjegyzés :

Robo írta...

Szép.most látom uj vagy,lenne néhány kérdésem ha nem haragszol ;-)

Nagyon szépen áttudod a verseidben adni az érzelmeidet.ami nagyon fontos a mai rohanó világban.nem gondoltál rá sose hogy valahogy kiadasd,hisz mint irtad többször irtál már ilyeneket?hidd el lenne rá kereslet,nagyon tehetségesnek tartalak.ha gondolod nyugodtan irj a robo40@citromail.hu-ra
és ne szontyolodj el,ahogy láttam kapsz te jobbat is,tele vagy ambícióval és sokra fogod vinni ha nem hagyod el magad!! kitartás :-)

Yuki írta...

köszönöm^^

nem rémlik ki vagy,nem ismerlek szerintem gondolom valahogy rátaláltál :) de örülök ha ismeretlen ember lát bennem lehetőséget,tény hogy furcsa személyiség vagyok :3 lehet irok,de igazábol regényt is akartam blogon ^^ és még egyszer köszi bizalmat,lehet ebbe fektetem inkább a fájdalmam és hátha ha szerinted is van benne lehetőség..

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦