2011. április 18., hétfő

Első bejegyzés?valahányszorra.

Újra itt.fogalmam nincs hányszor fogom ujrakezdeni a blogot,de azt hiszem most már megértem hogy tudjak aktívan irni.valahová,ahol az életem rejtett zuga található,valahová ahová akkoris mehetek és kiirhatok mindent,mikor senki sem kiváncsi rám és a magány felőröl :)

utoljára pár éve irtam.sok minden történt,amit majd apránként kiirok magamból^^ aki meg nem ismerne,annak legyen elég hogy animés vagyok,szeretem japánt és olyan összerakott személyisgéem van,hogy sokkszor még magam sem ismerem..

Volt egy életvidám oldalam,de az kialudni látszik :3 most inkább a sötétségeben pengetem mindennapjaimat..majd részletesen hamarosan..egyenlőre ezt bemutatkozónak szántam ^^

lehet irni fogok még ide regényt,meg verseket is..őszintén remélem valaki olvasni fogja,és aki ugyanebben a cipőben jár/t,tudok rajta segiteni (:

Yuki

Nincsenek megjegyzések :

 

.

Magamról

~Rock/Punkrock*-19 éves~ féééfigyerek~*~Japan~anime~manga~Művészlélek+néha picit lüke~kiccicák~reménytelenül kergeti a színes álmait,mióta az eszét tudja~ A blog az általában a sok nyavalygásomról szól,ahogy az álmaimat kergetem,de remélhetőleg tudok érdekes esetleg normális mondandókkal szolgálni,és lesz akinek netán tetszeni is fog :) Puszi pacsi ≧▽≦